Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

tirsdag 12. juli 2011

Jeg og bloggen er i feriemodus:)

Vi er som sagt på en ukes ferietur, og da blir det ikke så mye å blogge om! Jeg er skikkelig i feriemodus og selv om det ikke har vært noe sol, koser jeg meg så godt jeg kan. Om kveldene er det deilig å ta en kopp te, mens jeg enten besøker dere i blogglandia eller hekler iherdig for å bli ferdig med lappeteppet jeg holder på med.
I går var jeg endelig ferdig med de 63 lappene som skulle bli et babyteppe, men jeg har nok heklet de litt for små.. Så nå må jeg hekle nesten 20 til for at str. skal bli riktig. Litt kjedelig når man tror man nermer seg målet, men jeg blir jo ikke fornøyd hvis jeg ikke har gjort det skikkelig heller..
 Hjemme hadde vi noen glimt av sol før vi reiste og da var jeg snar med å sette meg ut med en tekopp. Litt markblomster ble plukket og satt på utebordet, det skal ikke så mye til før jeg kjenner på sommer-gleden;)
Det blir nok ikke så mange innlegg fra meg i disse ferietider, men jeg titter innom dere andre bloggere hver dag! Håper alle nyter dagene uavhengig av vær og ferie eller jobb:)

Vil til slutt minne om min lille give away, håper DU vil være med! Link til give away finner du oppe i høyre hjørne på siden min.

7 kommentarer:

  1. Kosleige bilder, kjempefine de rutene du hekler, glad-farger :))

    Takk for at du la igjen en liten "om meg" kommentar på bloggen min :) koselig å lære å kjenne dere som er innom meg også!

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Så utrolig søte farger du bruker i teppet. Virkelig lekkert blir det! Blir flott når du får det ferdig. Nyt ferien!

    SvarSlett
  3. Du er så flink, elsker sånne tepper:):)

    Er skikkelig feriemodus hos meg også, ikke mange interiørkjøp og ikke mye tid til kommentering:P Kommer sterkere tilbake;)

    Klem Lise

    SvarSlett
  4. Hei:)
    So kjekt med nytt bekjentskap!!!! Herleg blogg du har:)Og det teppet...NYDELEG♥
    Gleder meg til å følge deg vidare;)
    Fortsatt god sommar ☺
    Klem Mette.

    SvarSlett
  5. Så fine farger du har i teppet!
    Blir skikkelig lekkert!

    Klem Gitte

    SvarSlett
  6. Besemorruter e vist pop i sommer..kost sommerhåndarbeid da.

    Så koselig at du ville følge meg da..velkommen..
    Klem Hege

    SvarSlett
  7. Hei!
    Rotet meg inn her på mystisk vis ;) Også hadde du give away også...må jeg bli med på :)
    Fine bilder du viser...litt kjedelig med de ekstra lappene da..men blir helt sikkert bra til slutt :)

    Klem Anette

    SvarSlett