Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

fredag 22. juli 2011

Lilla detaljer på kjøkkenet, og mine tanker går til Oslo!

Mulig noen mener det ikke passer seg å blogge nå som grusomme ting skjer i landet vårt. Jeg har sittet lenge og sett tv, og nå hører jeg radio.. Det hele er helt uvirkelig, og forferdelig! Mine tanker går til de døde, de skadde og deres pårørende! Nå følte jeg likevel at jeg ville prøve å tenke på noe annet, så da vil jeg vise dere hva jeg har putlet med i dag, helt impulsivt i kjent stil..

Fikk plutselig lyst til å bringe noen lilla detaljer inn i heimen. En brunbeiset lyspunkt har fått ny farge, og et par pyntegjennstander fra mine unge år har og blitt lilla og kommet fram i lyset. Her er førbildene:



jeg har kjøpt meg litt blomster, og de fleste av dem i dagens tema-farge lilla;) Og da jeg skulle dille på plass ting, kom det veldig over meg at jeg ikke orket en dag til med det luta/lakka kjøkkenbordet jeg fikk tak i for litt siden.. Dermed måtte jeg fram med hvitmalingen! Har vist mange bilder fra kjøkkenet vårt, men spiseplassen er i konstant forandring, så her kommer et bilderas av dagens versjon..









Synes lykten ble riktig søt. Flasken ble og veldig dekorativ. Gøy med forandringer på en-to-tre! I morgen har jeg bursdag men skal på jobb, så det blir ingen feiring på meg da jeg skal jobbe søndag og. Litt kjedelig, men derfor hadde jeg grunn til å kjøpe meg masse nye blomster, ikke sant?

Velkommen til nye følgere! Håper dere vil trives her hos meg! Og tusen takk for alle gode ord dere legger igjen her inne:) 

Denne kvelden blir nok preget av det uvirkelige som skjer i hovedstaden vår. Men ønsker alle en best mulig kveld og helg!

3 kommentarer:

  1. Lykten ble veldig fin i lilla, kjempe søt!
    Friske blomster kan man alltid unne seg, så da skal du ihvertfal unne deg det når du har bursdag.

    Gratulerer med morgen dagen:)

    Mvh. Shabbystyle Suzi & dreamysuzi's systue

    SvarSlett
  2. Vi lever, tross alt, Hanne, så du trenger ikke ha dårlig samvittighet i alle fall. God bursdag i morgen!

    SvarSlett
  3. Skjønner at du vil tenke på noe annet...Nydelige bilder du viser oss,et syn for såre øyne,Hanne Margrete=)Nydelig kjøkken du har med så mange flotte detaljer=)=)
    Kjærlighet fra Josefine

    SvarSlett