Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

torsdag 7. juli 2011

I et lite skur ved låven...

Stod et gammelt bord! Slitt og og litt usymetrisk, og kanskje ikke så vakkert.. Men jeg tenkte at dette sikkert kan komme til nytte, foreksempel i gangen med et speil over. Med en skikkelig vask og noen strøk med maling er det vel håp for dette "glemte" møbelet.. Hva tror dere?






Her har det fått en midlertidig plass i fjøsgangen, ved inngangen til "utedoen". Ja, for her er en utedo med to seter, som jeg faktisk har planer om å pusse opp og gjøre trivelig;) Ikke dumt med et eksta do i hagen vel?

 Et lite stilleben på bordet. Markblomster pynter opp og gjør meg glad!


Sollyset strømmer inn i fjøsgangen.. Det er så koselig her med de gamle dørene og plankegulvet!





I dag stod vi opp til strålende sol og sommer! jeg planla at vi skulle spise reker nede ved sjøen i kveld, men nå regner det.. Men det kan jo plutselig snu igjen, og uansett har jeg koset meg ute de timene jeg fikk til rådighet;)

Håper DU har en super sommerdag, uansett vær!

7 kommentarer:

  1. Heia!
    Og jeg som syntes at jeg var heldig med krakken min... For et fantastisk funn du har gjordt :)
    Kommer sikkert til å bli kjempefint:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Ååå det var superfint da:)
    Tror ikke jeg ville malt det jeg, var jo nydelig som det var:)

    Nyt fine sommerdager kjære deg:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. potensial!!!Sjarmis slik det er også. Det ble regn,ja. Alt strandutstyret ble raskt pakket sammen ,...og da vi kom hjenm skinte solen igjen . Hærlige dager.
    For en koselig fjøsgang!!!

    SvarSlett
  4. Så fin den var=)Men er enig med LykkeLise-Hadde ikke malt den jeg heller,bordet var jo nydelig i seg selv,masse sjarm og sjel=)=)=)
    Takk for gode ord inni hos meg(nok en gang)
    Ha en super god Fredag...
    Klem Josefine

    SvarSlett
  5. Flott bord, nydelig akkurat som det er:)

    God helg:)

    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  6. Kjempe fint :) elsker sånne bord :) får aldri nok av de! Gå en flittig Søndag! Klemmer

    SvarSlett