Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

lørdag 23. juli 2011

Trekning av give away!

Jeg har bursdag i dag, og da skulle give away trekkes! Jeg har vært på jobb i dag/kveld, så noen stor feiring har ikke funnet sted. Jeg stekte litt vafler og inviterte broren og svigerinnen min opp på kaffe, rett og slett fordi datteren min syntes det var leit at jeg ikke skulle ha selskap.. Så var det avgårde på jobb etterpå. Jeg må og si at dette er en trist og rar dag å ha bursdag på!

Uansett, vinneren av bilderamme og telys-holder er...





Bjørg med den utrolig innspirerende bloggen "Huset ved fjorden"! Gratulere så mye! Send meg adressen din på hanne-monge@hotmail.com, så kommer det pakke i posten om noen dager:)

Tusen takk til alle som deltok! Det er kjempegøy, og det kommer nok en ny give away ved en senere annledning;)

Nå skal jeg slappe litt av og spise et stykke sjokoladekake som jeg kjøpte med meg hjem fra jobb! Det blir min bursdagskake;)

5 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen! Håper du har kosa deg. :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen! Tenker dette er en bursdag du sent glemmer...
    Og gratulerer til deg Bjørg :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen!:) Håper du har hatt ein nokelunde fin dag, sjølv om dagen idag er alt anna enn ein glad-dag..Moro at eg vann den flotte premien:) Sender deg ein epost;)
    Ha ei god natt!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen din :)
    Å gratulerer så masse til Bjørg, skikkelig fin gave hun vant :)

    Ønsker deg en fin morgendag
    Klem Mette :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen:)
    Og gratulerer til Bjørg som var so heldig å vinne den fine premien.

    Klem frå Mette♥

    SvarSlett