Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

søndag 23. oktober 2011

Juleputer!

Jeg er i pute-strikkemodus om dagen! Å strikke den beige og hvite puten i setesdalsmønster ga mersmak. Så avslappende handarbeid som i tillegg vokser fort, det kan jeg like! Nå har jeg strikket med rødt og hvitt med tanke på julen..


Jeg gleder meg til jul, da det forhåpentligvis er litt mer orden i heimen;) Blir kanskje ikke tid til så mye juleforberedelser, men jeg har jo puter;)



Strikkeputer sammen med værbitt tre og noen kongler gir fin julefølelse. Enn så lenge får de ligge på vent til jul!


Snart er vi i gang med en ny uke! Ha en fin ny uke alle sammen!

22 kommentarer:

  1. Så flott dette var! Herlige puter, likte begge to, de kledde hverandre. Flott med den slitte døra i bakkant. Du har tatt noen fine bilder.

    Herme har du absolutt ikke gjort. :))

    SvarSlett
  2. herlighet så flotte puter :D

    SvarSlett
  3. Nydelige puter!
    Skulle ønske strikkemoduset smittet... Sitter her med masse uferdig... puh! Blir jeg ferdig til jul mon tro?
    Klem Gitte

    SvarSlett
  4. Så fine puter du har strikket, var helt skjønne, du er bare utrolig flink :)
    Gleder meg også til jul, eller kanskje mest førjulstiden når vi får begynne å pynte og dille, he,he :))
    Så veldig koselig ut på soverommet deres under her også, må vell på bladjakt i morgen ser det ut som :))

    Ønsker deg en fin ny uke
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  5. Flotte puter, både de hvite/røde og den beige/hvite :-)) Har planer om slike puter jeg også.. Har strikket en del sånne puter for noen år siden, men har lyst på flere .koselig blogg du har, skal legge meg til som følger når jeg har bedre tid :-) Ha en fin søndagsstrikkekveld ! :-))

    SvarSlett
  6. Nydelige puter!
    Gir julestemning med en gang :-)
    Klem

    SvarSlett
  7. Så fine puter,da. Gir skikkelig julestemning. Kjempeflink, er du.

    Ha ei super uke

    Klem Bente

    SvarSlett
  8. Ååååå de putene var virkelig lekkre. Elsker cupcaksene dine under her i forskjellige pastellfarger, virkelig herlig. Ønsker deg en riktig fin søndagskveld. God klem

    SvarSlett
  9. Å, så lekre !!
    Kunne virkelig ønske at jeg kunne strikke;-)

    SvarSlett
  10. ÅÅå så utrolig flink du er:):)
    Koselig med juleputer:)

    Ønsker deg en god ukestart:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  11. WOOOOOOW!!!!
    Det er dei finaste juleputene eg har sett!
    Nokon gong!!!
    Slike står på mi ønskeliste...Kan ikkje strikke :(

    Takk for fine ord frå deg ♥

    God ny veke flinke du! :)

    Klem ♥

    SvarSlett
  12. Hei Hanne :)
    Så herlige og nydelige puter
    du har strikket deg ღ Jeg kom
    rett i julestemning her, hihi
    Superskjønne - og den med det
    hjertet på falt jeg pladask
    for ღ herlig, herlig...
    Ønsker deg en kjempeflott uke
    som kommer, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  13. SUPERFINE!
    Jeg skal kjøpe meg det oppskriftheftet der jeg også :D Har så lyst på noen slike juleputer :))

    Du er flink!

    Ha en fin ny uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  14. For noen herlige puter! Så fine! Du er super flink!!! Like it! Ha en nydelig dag! :)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  15. Så FLOTTE puter!!
    Elsker setedalsmønsteret ♥
    Ahhh, den som kunne strikke... sukk;)

    Ha en finfin mandag;)

    Klem Line

    SvarSlett
  16. Hei på deg søte du. :o)

    Takk for mange fine kommentarer inne hos meg,det varmer mye!

    Så utrolig fine puter du har strikka,det skal jeg jammen meg spørre ho svigermor om hun kan strikke makne til meg. Hun vil gjerne ha noe å drive med sier ho, så det skal ho vel få da. Hihi ;o))) Så da hermer jeg også. Hihi. Vakre var de vaffal.

    Nattaklem fra Simone :o)

    SvarSlett
  17. Hei Hanne Margrethe =)
    Tusen takk for slike oppmuntrende og gode ord, du er jo bare så snill og god!
    Er du hjemme pga formen eller jobber du litt? Kan ikke huske at jeg har fått med meg det. Det er viktig å ta vare på seg selv og gjøre det beste ut av situasjonen som en er i...!

    Herlige puter du har laget, jeg fikk rett og slett julestemning hos deg i dag. Nå er det jo fortsatt 2 mnd til jul men tiden løper avsted fort som snus..
    Jul er KOS !!!

    Ønsker deg en kjempefin kveld min venn :)
    Klem

    SvarSlett
  18. Du har gjort akkurat det jeg tenkte jeg en vakker dag skal gjøre...strikke pute med setesdalsmønster. Tenkte å strikke for å ha på hytta......men innmari lenge siden jeg strikka. Fin inspirasjon....så kanskje kanskje

    SvarSlett
  19. Du så koselige puter du har strikket oppi all oppussingen. Flink du er!! Helt herlige bilder du har tatt! Lykke til videre med stuen. Ser flott ut!
    ha en god helg!:)

    SvarSlett
  20. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  21. Hei! Nydelige puter:-) Har du sydd på hjerte eller er det strikket som mønster? Hvilke strikke hefte er det fra?
    Kanskje du kan dele oppskriften på disse to putene:-)?

    SvarSlett