Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

onsdag 3. april 2013

Strikkeputer i beige og hvitt.

Nå har hverdagen startet igjen etter en fin påske. Den lille påskepynten vi hadde er på tur inn i skuffer og skap, mens de gule blomstene henger med hodet og trenger bare litt vann for å fortsette å spre glede i heimen.
I dag har min skjønne svigerinne og nabo 25-årsdag (jaa, jeg føler meg litt gammel ved siden av) men ung til sins som jeg er tenker jeg ikke på det,tihi;) gratulere med dagen Lene!

Over til poenget kanskje? Lene sa for en tid tilbake at hun ønsket seg strikke-puter til hytta på Oppdal, så da slapp jeg å tenke ut bursdagsgave, hurra;) Hun ville ha noe i beige, og jeg tenkte at det var fint med litt grove og lune puter. Dermed ble det disse:


Jeg synes dette er det ultimate hytte-pute-mønsteret! Fikk veldig vinterstemning med dette bildet, men tenker de kan passe nå mot sommeren og;) Håper at mottakeren ble fornøyd! Hvis ikke kan hun alltids ønske seg noen nye til neste bursdag,hihi!


De passet forresten godt til sofaen og teppet mitt og, så kanskje jeg kommer og knabber de tilbake til høsten;) Ha en fin onsdag folkens, snart er det helg igjen!

6 kommentarer:

  1. De var kjempefine!! :) Hvor finnes det mønster til de da? Helt herlige :) akkurat ferdig med to ensfarga puter til sætra vår, men slike passer også perfekt! (og puter får man ikke nok av)

    SvarSlett
  2. Hei skjønne Hanne:)
    Så utrulig nydelige puter du har strikka,det kan ein aldri få nok av og så heldige ho er som får så vakkre puter av deg:))
    Du må nok strikke noken til deg sjølv og du:)herlig å gi heimelaga gaver!
    Tusen takk for dine fine kommentarer hos meg,du skal vite at det varmer og du er ei som eg virkelig kunne tenkt meg å møtt,trur me hadde hatt masse å snakka om:)
    Me lure på å bryte opp å flytte til ei annen øy,er i ein annen kommune men kun 10-15 min å kjøre her ifra.
    Vi sliter med litt forskjellige ting både med lite hus,foreldre redd ved siden av og trivsel til jentene på skulen,og ein del andre ting,det er ein del faktorer som kanskje gjer at det er rett å bryte opp,spennende men kan hende det er det rette,dei seier jo at graset ikkje er grønnere på andre sida,men kanskje det av og til er grønnere,hihi:)

    Ønsker deg ein flott kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Tusen takk for putene Hanne, jeg ble veldig fornøyd. Var noe slikt jeg kunne tenke meg:-) Gleder meg til å ta de med til Oppdal:-)

    SvarSlett
  4. Putene var kjempeflotte!
    Tenker de gir en lun og god stemmning:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  5. Så flotte puter, Hanne Margrethe!
    De passer helt sikkert perfekt på hennes fjellhytte - og skulle de ikke passe, så er det bare å si ifra, for jeg har også en hytte på fjellet og der hadde de iallefall passet perfekt. Knis,...
    Titti-klem

    SvarSlett
  6. Hei....så fine puter du har strikket....de var virkelig flotte....eieren ble vel skikkelig glad, tenker jeg....ha en fin kveld....

    SvarSlett