Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

søndag 10. juli 2011

Ferie og give away!

Vi er på ferie (igjen), denne gangen for en uke. Vi er i Os hvor vi bodde før. Det er over et halvt år siden vi flyttet herfra, men det har gått utrolig fort! samtidig føles det veldig lenge, for det har skjedd så mye på det halve året. Det er kjekt å treffe igjen familie og venner her nede:)

Jeg har tenkt lenge på å lage en liten give away, og nå synes jeg tiden er inne. Jeg har fått 30 følgere og det vil jeg feire! tusen takk for at dere besøker bloggen min, og for de hyggelige kommentarene dere legger igjen:)

Håper mange vil være med på min lille sommer-give away;) Premien består av en bilderamme i tre, og en skjønn telys-holder med teksten "jeg brenner for deg". Jeg har en selv og den er veldig koselig å tenne lys i på frokostbordet!
Vil du være med får du:   1 lodd for kommentar på dette innlegget
                                         2 lodd for kommentar og link på din blogg,
                                              (bruk bildet over)

Jeg blir veldig glad for nye følgere men gir ikke ekstra lodd for det i denne omgang. De uten blogg kan selvfølgelig være med, men legg igjen mail-adresse så jeg finner deg hvis du vinner!

Trekningen finner sted den 23.juli, på min bursdag:) Lykke til!

45 kommentarer:

  1. Hei Hanne!
    Hurra for 30 følgere! Er så koselig hver gang en ser at det er flere som liker bloggen sin og vil følge den videre.. Klart jeg vil være med å feire bloggen din:)
    Jeg tar 2 lodd.

    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Ja takk, blir gjerne med på give away hos deg.
    Så koselig at så mange følger bloggen din.
    Tar med meg, 2 lodd. Takk, takk!
    Ha en fin kveld!
    Mvh: Mari

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 30 følgere :)
    Jeg tar gjerne ett lodd.
    Kansje du ville være med på giveaway inne hos meg ogs? Du finner den her-->
    http://siwans-verden.blogspot.com/2011/06/sommergi-bort.html

    SvarSlett
  4. Jeg deltar med 1 lodd :D Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  5. Hei!
    Fant bloggen din i dag, gleder meg til å følge deg videre. Ser også at du har en give-away på gang, tar gjerne et lodd:-)

    Hilsen Høstmamma

    SvarSlett
  6. Hei:)

    Eg vil gjerne vere med:)
    Kjempe fin premie, å den t-lys holdaren er berre så fin!

    Nyt ferien, du gode ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  7. Jeg vil gjerne delta, har ikke blogg selv men tar gjerne 1 lodd.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  8. Blir gjerne med! Nydelig premie :) Ett lodd til meg, ha en flott sommer!
    -Bettina

    SvarSlett
  9. Så nydelig gave. Klart jeg vil ha dette. Tar med meg 1 lodd og håper på vinnerlykke. :) Ha en fin ferie videre. :)

    SvarSlett
  10. Jeg blir gjerne med på¨give-awayen din og tar med meg ett lodd :) God sommer :)

    SvarSlett
  11. For en nydelig, romantiske ramme! Jeg tar et lodd. Håper jeg vinner, for jeg har rund dag den 28. juli.

    God sommer!

    Mvh Camilla
    privatrett(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  12. Hei Hanne! Gratulerer med så mange følgere:-) Håper dere får nok en fin ferie:-) Jeg tar gjerne ett lodd;-)

    SvarSlett
  13. så fin give away:) Jeg vil gjerne være med og tar 1 lodd:)

    SvarSlett
  14. Heisann ;o)) Tar ett lykkelodd jeg ;o)))
    Tingene på bloggen min finner du på www.decorativecountryliving.com ;o)))

    STOR klem Elisabeth ;)

    SvarSlett
  15. jeg tar 1 lodd jeg!
    Nydelig ramme!!! <3

    SvarSlett
  16. Heisann :-)

    ೋღ Takker for titten i en fin blogg. Vil veldig gjerne være med i trekningen, har desverre ikke blogg så blir kun 1 lodd på meg.
    Ha en riktig GOD SOMMER!! ೋღ

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  17. Jag har precis hittat din blogg, tar gärna en lott.

    nettan.klar@gmail.com

    SvarSlett
  18. Hei hopp!
    Jeg er SÅ med på denne, for den lysestaken er SÅÅÅÅÅÅ FIIIIN! Ønsker meg en slik :)

    2 lodd på meg!
    Gratulerer med mange følgere - bloggen din er kjempekoselig å titte innom så er forståelig!

    Klem Jatte :)

    SvarSlett
  19. Tar 1 lodd :-) Supersøt ramme og telysholder!
    maria-kjeve@hotmail.com
    Klem Maria

    SvarSlett
  20. Hurra for deg vennen:):)

    Blir med og feirer og tar 1 lodd:):)

    Klem Lise

    SvarSlett
  21. Søt give away:)
    Og koslig blogg:)))
    Titter innom deg senere også!
    Klem Anne Torill

    SvarSlett
  22. Så koselig give away du har :) Og like fin er bloggen din :)

    Tar 2 lodd jeg da :)

    Klem

    SvarSlett
  23. Hei på deg :)
    Så koselig blogg du har med mange fine bilder av ditt nydelige hjem :))
    Har lagt meg til som følger og gleder meg til å se mere fra deg :)
    Vil også veldig gjerne være med på din giveaway å tar 2 lodd, kjempeflott premie :))

    Ønsker deg en fin morgendag og fortsatt god sommer
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  24. Grethe Øgreid Ravnås14. juli 2011 kl. 18:29

    Jeg vil gjerne være med i konkuransen. ett lodd

    ogreid82@yahoo.no

    SvarSlett
  25. Trekker meg 1 lodd og krysser fingrene ; )
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  26. Hei..og gratulerer med 30 følgere:) og så koselig blogg du har..vil gjerne følge deg videre.
    Og jeg er med på din give away..2 lodd på meg.

    Klem Hege

    SvarSlett
  27. Hei!
    Herlig gevinst :) Og jeg hiver meg med på 2 lodd :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  28. Eg er gjerne med på 1 lodd. Kjempefin premie:)
    Klem:)

    SvarSlett
  29. Trekker gjerne et lodd :)
    Sissel

    SvarSlett
  30. Veldig koselig blogg.Vil følge deg videre, og liker at det ikke blir ekstra lodd ved å bli følger, synest det skal være av andre grunner:)
    jeg tar et lodd jeg.
    Linn

    SvarSlett
  31. Da blir det et lodd på meg :D
    lulusthu.blogg.no

    SvarSlett
  32. Hei på deg!

    Så koselig blogg du har!
    Jeg har selv ikke blogg, men deler deg gjerne
    med alle mine venner.
    Vet ikke om det gir noe ekstra lodd, men jeg deler
    uansett.

    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  33. En herlig lyseanretning i giveawayen, jge bare må! ta 1 lodd, burde nok tatt flere her, smil!

    Bentemor, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Hei, rammen og telysholderen var så utrolig fine! Jeg blir gjerne med, med ett lodd :)

    Vennlig hilsen Dora Chen

    D.Angel19@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Så nydelige premier - jeg er med og tar 3 lodd ♥ Følger deg og har blogget her:http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/07/giveaway-hos-hjem-kjre-hjem.html

    Sommerklem

    PS: Bli gjerne med i min sommerkonkurranse om du vil

    SvarSlett
  36. Så fin blogg du har:D Kjempe fin bakgrunn også syntes jeg,den matcha jo premien jo;)
    Et lodd tar jeg da,siden jeg ikke har blogg.
    God sommer:)

    Mvh:
    cherrycoke@hotmail.no

    SvarSlett
  37. Hei!
    Eg vil gjerne ha eit lodd :-)
    God sommar!
    Hilde i Sogn

    SvarSlett
  38. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Hei Hei
    En sommer hilsen fra Bergen
    Var en veldig fin premie du hadde,helt i min stil
    Henger meg på med ett Lodd jeg...
    Hilsener fra canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg vil gjerne være med med 1 lodd :)

    SvarSlett
  41. Deltar gjerne! Et lodd her! :)


    Annis1412@hotmail.com

    SvarSlett