Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

tirsdag 26. juli 2011

Innekos i regnværet.

Ute har det regnet i hele dag. Masse! Og tåken ligger langt nedover fjellsidene.. Ikke noe trivelig sommerdag, men jeg har da vært litt ute. Gikk en lang tur i skogen i sted, og da jeg kom hjem måtte jeg tømme vannet ut av støvlene og vri opp ull-labbene! Vel inne igjen tok jeg en varm dusj og kokte meg te. Nå har jeg tent lys, drukket te og lest i en bok mens regnet siler ned ute! Deilig å kose seg inne i sånt vær, særlig hvis man har vært ute først..



Er så glad i muggen og skålen jeg kjøpte meg før helgen! Så koselig mønster, og farger som passer hele året. Og så har jeg virkelig fått dilla på pukka-te;) Smaker godt, og har skjønne esker som pynter opp i kjøkkenhylla! Angrer fremdeles ikke på at lyslykten ble lilla. Liker den bedre for hver dag...


Da gjennstår det å ønske alle en fin dag, regn eller sol:)

2 kommentarer:

  1. Hørtes veldig koselig ut, både med tur og med kos inne. Flott den lykta di, og så koselig med bordet der. Her nord har vi sol i dag, med litt skyer.

    SvarSlett
  2. Ser koselig ut, fikk lyst å prøve den teen,hvor kjøper man den? Linn

    SvarSlett