Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

søndag 17. juli 2011

Stuen full av levende lys!

I dag kom vi hjem fra en ukes ferietur! Det er fint å være på ferie men enda bedre å komme hjem igjen! Når jeg kommer hjem er jeg alltid full av ideer om hva jeg skal gjøre i heimen! At bare en brøkdel ender opp med å bli gjort er en annen sak.. Det er følelsen og iveren over å være hjemme igjen som er så deilig. Å sette seg ned på trappen og glede seg selv om langt i fra alt er på stell! Jeg plukket en stor bukett blomster og pyntet litt utenfor døren før jeg satte meg ned og tok en pause fra utpakking og rydding:)
 Jeg har fått shoppet noen småting i ferien, bl.a. denne herlige plastryen i lilla! Lilla seiler opp til å bli en av mine favorittfarger, og det kommer nok litt flere lilla detaljer rundt i huset utover høsten. Denne ryen planla jeg å ha i gangen når den blir ferdig, men enn så lenge pynter den fint opp på stuen!

Man merker at kveldene blir mørkere og selv om det er juli, føltes det mørkt i stuen i kveld. Derfor har jeg tyvstartet høst-sesongen og tent masse lys! Også fordi jeg måtte prøve en ny lysestake som ble med hjem fra tur;)
Dette var kjærlighet ved første blikk, og da den i tillegg var på halv pris, var jeg ikke sen om få den med! Denne er også tiltenkt gangen.. Her kommer noen bilder fra stuen i kveld.






 Noen har kanskje lagt merke til at det står en bilderamme på kjøpmannsdisken og venter på å bli vunnet.. Har du ikke meldt deg på min lille give away enda kan du gjøre det HER.

Nå skal jeg nyte resten av kvelden med en rundtur i blogglandia og en kopp te. Stemningen er god med lys i hver krok:) Vil ønske alle nye følgere varmt velkommen! Og alle som titter innom må ha en god kveld videre!

7 kommentarer:

  1. Så koselig dere har det i stuen:-) det er koselig å tenne lys om kvelden.

    ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  2. Kjempekoselige stemningsbilder fra stuen din :)
    Kjempefin den nye lysestaken♥

    Her er det også tent masse lys i ettermiddag/kveld, mens regnet øser ned og det blåser ut! kooooos!

    Ha en fin kommende uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Kjenner meg igjen angående at mange nye ideer popper opp i hodet mitt når jeg er på ferie...

    Måtte bare klikke meg inn hos deg nå, for morsomt at vi viser frem nøyaktig samme teppe på bloggen vår i dag ;)
    Jeg fikk det ikke til halv pris da, men synes det var verdt pengene :)
    Legger meg til som følger.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Så fint vi har det! Sa jeg til mannen når jeg gikk inn i stua når vi kom hjem fra Tyrkia. Han kikket rart på meg å ristet på hodet^^,) Det er nemlig sånn at når jeg har vært ute å reist å sett hvor trasig andre mennesker lever, så setter jeg ekstra stor pris på det vi har:)
    Borte bra, men det er godt å komme hjem også;)

    Her har vi fyret lys lenge, det minner jo mer om høst enn om sommer!

    Kjempe koselig hos deg, du har det veldig fint:) Lekker rye og lysestake du hadde kjøpt også!

    Ønsker deg en fin ukestart!
    Sommerklem, Anita:O)

    SvarSlett
  5. Velkommen heim frå tur:)Borte bra men heime best...heilt sikkert!!!
    Kjempefint det teppet du har kjøpt og lysestaken:)Nydeleg♥

    Herlege bilder du viser!!! Skjønn stil♥

    Ønsker deg ei god, ny veke ☺
    Klem Mette.

    SvarSlett
  6. Så flott stemning i bildene dine!
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei:)

    Stova di er så utruleg fin!
    Elskar alle dei lekre og koselege detaljane ♥
    VAKKERT!

    God ny veke:)

    Klem frå Astrid ♥

    SvarSlett