Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

tirsdag 17. juli 2012

Mitt mint-grønne hjørneskap!

Jeg lovet at dere skulle få se resultatet av mitt "prosjekt hjørneskap". Vel, det er noen dager senere enn jeg lovet men her er det:


To strøk med vannbasert maling i en herlig mint-grønn farge, og nye knotter fra Ikea var alt som skulle til, for å få dette glade blikkfanget på loftsgangen.


Før var skapet grått, fint det også. Men det var slitt og  trist og manglet knotter på de nederste dørene.


Da jeg i tillegg hadde kjøpt denne malingen for en tid tilbake fordi den var så fin(....) Måtte jo noen av møblene ofre seg;)


To skjønne quilte-tepper fra Nille ligger fnt på toppen her. Liker det mintgrønne og lyseblå i lag!
Håndtaket på den øverste døren er fra gammelt av, mens de to nederste som sagt manglet sine. det var to hull på hver dør, men da jeg ikke hadde noen bøyle å sette på (hadde nok ikke passet med hullene uansett) tok jeg like gjerne to knotter på hver dør! Synes det ble dekorativt og litt artig jeg..


Knottene ble egentlig kjøpt til kjøkkeninnredningen, men ikke tatt i bruk. Så kjekt å ha liggende til små prosjekter.


Fine farger til å bli gald av. Nå gjennstår det å få gjort noe med gulvet her, så kan det bli riktig så koselig her oppe på loftsgangen..


Nå må jeg lage litt middag. kyllinggryte med ris og salat står på menyen. Tusen takk for alle gode ord, og velkommen til nye følgere!


12 kommentarer:

  1. HEI,
    gratulerer MED "NYTT" SKAP. riktig så flott farge på skapet. liker.
    fin ettermiddag til deg.
    klem TOVE

    SvarSlett
  2. Herlig farge :))

    Når skal vi egentlig få sommer her hos oss?
    Kos deg i regnet allikevel da :))

    SvarSlett
  3. Elsker det ved første øyekast ♥
    Dette var heeeelt deg Hanne Margrete :))
    Du er så flink at det :)

    Klem Bente

    SvarSlett
  4. Så rart, regna så og si hele dagen her :((

    SvarSlett
  5. Det vart skikkeleg lekkert! Nydeleg farge:) Eg tipper du kjem til å bli kjempefornøgd med fargeinnslaget ditt:)
    Og trappa di under her vart så fin! Syns det var kjempelurt å bruke gråfarge i trinna:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Vakkert.vakkert!
    Så flink du er!
    Og teppene fra Nilla er bare skjønne!

    God uke skjønne du....

    Smil og klem
    Camilla.

    SvarSlett
  7. Ha,ha,ha Camilla Nilla!
    NILLE......Var det jo!
    Har ikke fått kaffe enda så da blir det litt tastefeil....*smil*

    SvarSlett
  8. Utruleg fint!
    Elskar denne fargen.

    Ynskjer deg ein fiiiin onsdag :)

    SvarSlett
  9. Hei Hanne :)
    Så fint, og så flink du er ღ
    - og nydelig farge - så fres
    og romantisk ღ En liten stund
    siden jeg var innom, så nå skal
    jeg ta meg en lengre runde ned
    her å titte litt :) Her hos meg
    har tiden gått til litt blogg-
    innlegg, og med mat & helse...
    Syns formen er bedre, sakte med
    sikkert så kjenner jeg at jeg
    har litt mer energi :) Nå er det
    hjemme-ferie her hos meg ღ Ha en
    fortsatt fin uke, og sommer....
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Nydelig farge på det skapet :-) En farge som ble brukt mye før også :-)Og teppene er fine også :-)Så koselig hjemme hos dere ! Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  11. Nyyyydelig farge! Kjempeflott ble det:)

    SvarSlett