Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

tirsdag 26. juli 2011

Restegarn-duk og vakre roser!

De siste kveldene har jeg hatt litt pause fra å montere babyteppe. Måtte ha noe enkelt i hendene som ikke krevde så mange tanker;) Resultatet ble en søt liten duk som nå ligger på kjøpmannsdisken.


 fargene står fint til de nye blomster-spannene jeg har fått..

Litt Forandring på kjøpmannsdisken i dag, men Tilda sitter like godt og nekter å flytte seg.. hun får sitte en stund til.
Koselige farger. Kjekt å bruke restegarn og sette dem sammen på nye måter.





Kjøpte noen vakre roser i dag, som jeg vil dele med dere..




Nå er det snart leggetid for meg kjenner jeg, så da vil jeg bare si god natt, og ønske alle som titter innom en riktig fin onsdag!

4 kommentarer:

  1. Så flink du er, kjempefin brikke med fine, gode farger :)

    Ha en fin morgendag
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  2. Nydelig brikke, Hanne! Så flink du er :) mange fine innlegg nedover her ser jeg! Ha en nydelug dag! Klemmer

    SvarSlett
  3. Så flink du er=)=)
    Tusen takk for koselige fotspor du legger igjen hos meg,Hanne=)=) Helt enig med deg at denne utgaven av Vakre Hjem var det mange flotte hjem.Likte veldig godt "Villa Elle Villa" for en perle=)=)Kos deg i dag=) Klem JOsefine

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så fine farger på brikken, flink ;)
    Elsker kjøpmannsdisken din!
    Og nydelige roser!
    Finfin blogg!
    Følger deg videre jeg, og ser frem til det :)
    Klem Silje

    SvarSlett