Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

tirsdag 5. april 2011

Stuen har blitt mer "vårlig"

Jeg fant ikke voksduk til kjøkkenbordet i dag. Det ble heller ikke så mye blomster. Men en krukke med påskeliljer ble det! disse skulle egentlig stå ute, men gjorde seg så godt på salongbordet at de nok får bo der en stund;)
På princess har de fått mye fint til våren, og jeg skulle gjerne tatt med mye mer hjem. Disse putene gjorde sofaen mye mer sommerlig og lys, og sammen med påskeliljene synes jeg hele stuen fikk et "løft" i dag!






Så da må det nok bli en tur til byen i neste uke og for å kjøpe mer "påskeblomster" og voksduk..
Da vil jeg ønske alle som titter innom en fin kveld, og tusen takk for de hyggelige kommentarene jeg har fått her inne! Det gjør meg kjempeglad:)














4 kommentarer:

  1. Hei.
    Kjempekoselig hos deg, de putene var jo bare skjønne. Princess har mye fint så det gjelder å holde styr på pengeboka hehe!

    Ha en kjempefin dag.
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Herlig og vårlig pyntet og fine puter fra princess:) ønsker de en riktig fin dag:) klem monica

    SvarSlett
  3. Ser virkelig flott ut i stua hos deg. En herlig krukke med liljer gjør susen. :) Lekker hylle over sofaen også.

    SvarSlett
  4. Du har det kjempefint Hanne :) Nå fikk jeg lyst på puter i sofaen også :)

    SvarSlett