Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

søndag 24. april 2011

Litt ommøblering av stuen, og mer skal det bli!

Huset står på hodet! Tusen prosjekter, klesvak, husvask.. Her er mye å ta tak i! Men hva starter jeg med? Jo å ommøblere stuen, for å kunne ommøblere kjøkkenet! Dette ender igjen med noen endringer på loftet, så her er det bare å brette opp ermene.. Enda er bare en brøkdel gjort, og "kroken" i stuen har blitt ny.



Nå er det ikke ferdig stasjet her, bare tilfeldig satt fra seg;) Lenestolen som sto her, måtte vike for gyngestoler og bord som sto i andre enden av stua. Målet mitt er å få plass til spisestuen her inne, og få et mindre bord på kjøkkenet! Fortsettelse følger....

Ønsker alle en fin kveld, og alle nye følgere velkommen:)

3 kommentarer:

  1. Hei hei,
    Ja det ene fører med seg det andre, kjenner til den ;) her pleier det å være totalt kaos når jeg ommøblerer for jeg er litt overalt på en gang :p

    Men så koselig det blir hos deg da - herlig pyntet på skjenken i innlegget under også♥

    Takk for koselig kommentar hos meg!
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Så koselig blogg du har, jeg legger meg til følger:-)

    Ja det baller fort på seg når en setter igang, kjenner godt på den ja.....

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Det er gøy å flytte om på litt av og til =) Det var en supertrivelig stuekrok!

    SvarSlett