Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

mandag 25. april 2011

Endelig er duken ferdig brodert!

Noen håndarbeider blir påbegynt med stor iver, for så å havne i en skuff på ubestemt tid.. Derfor er jeg veldig glad for at jeg fant igjen denne kaffeduken i flyttelasset. Tror faktisk den har vært med på tre flyttelass! (Ja, vi har flyttet mye, og nei, vi skal aldri flytte igjen!)


Det er så deilig å bli ferdig med ting, og så synes jeg den passer godt inn i interiøret hos oss. Ellers er jeg ferdig med ommøblering av stuen, og jeg er kjempefornøyd! Det kommer nok et innlegg om dette snart. I dag må jeg prøve å få orden på resten av huset, samt få tak i kjøkkenbord;)

Ønsker alle som titter innom en fin siste dag av påsken!

9 kommentarer:

  1. Så flott duken var! Nydeleg mønster:) Den passa kjempefint inn hos deg!
    Og kroken din under her vart så flott. Kjempefin blåfarge du har boltra deg i. Tipper det er isvann? Nydeleg farge som har satt sine spor i denne heimen og;)
    Ha ein super dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg,

    SÅ skjønn duk♥ denne passet som du sier rett inn i interiøret - kunne tenkt meg en slik selv, men tror det blir litt stort prosjekt for meg å starte på ;)

    Kos deg med hus-syssler,
    Gleder meg til og se hvordan det har blitt!

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Nydelig duk!
    Jeg kan ikke brodere, men skulle ønske jeg kunne! Var noe fantastiske farger som passet veldig bra inn i stua:)

    Ha en fantastisk mandag!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  4. Så flott duk du har brodert! Den kom virkelig til sin rett i stuen din. En herlig følelse når en blir ferdig med slike "langvarige" prosjekt.

    Ha en fin mandagskveld!

    klem

    SvarSlett
  5. Takk for så fine ord! Den duken var bra at du tok vare på! Har opplevd slikt sjølv :) Det er lurt å ha forskjelleg på lur, for smaken forandrar seg med åra. Plutseleg er ein gløymt ting, akkurat det du treng for å få ein flott finish! :)

    Nyt veka som kjem!
    Klem,
    E

    SvarSlett
  6. Herlig duk, den likte jeg godt. ♥ Håper dere har hatt en hyggelig påske. :)

    Takk for hilsen hos meg. ♥ Ønsker deg en fin dag videre.

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  7. Nydelig duk, så fint du fant den igjen.

    Ønsker deg en fortsatt fin dag med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  8. Ja, da må du få fram tregulvene dine! Her i huset er det bare tregulv. Noen originale, og noen har vi vært nødt å legge på nytt, pga skjevheter. Flott duk du har brodert. Likte også veldig godt bildene i ditt forrige innlegg. Så fint i stua deres, og så mange koselige møbler du har. Likte så godt det lyseblå skapet ditt. :) Nå skal jeg få lagt deg til i linklisten min. :))

    SvarSlett
  9. For en vakker duk! Romantisk og lekker! Den passet virkelig inn i stuen deres ;) Ha en strålende våruke! Hilsen fra bloggvenn Helle

    SvarSlett