Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

fredag 15. april 2011

Pasteller på kjøkkenet, snop for øyet!



Det sniker seg stadig fler pasteller inn på kjøkkenet vårt! Blir så glad av disse fargene og bare må ha de på denne tiden av året!
Disse blomsterkrukkene kjøpte jeg for 10 kr stykket på kremmerhuset i går! og med årets første pellargonier ble det "øye-snop" i kjøkkenvinduet:) Den blå brødboksen ble også med hjem fra kremmerhuset! Har ønsket meg den lenge, og nå klarte jeg ikke å la være;)
Og hva gjør man når man kommer hjem fra byen enda en gang uten voksduk? Jo man leter i skuffer og skap etter en passende duk (selv om man vet at man ikke har en sånn..) Og så ender men opp med å bruke hyllepapir i stedet;) Sammen med gule tullipaner og noen gule og grønne bånd på lysestakene, ble det vel litt påskete?

Pappa`n min og broeren min innviterte seg selv på fredagslunsj i dag, så da måtte jeg forte meg å gjøre det litt koselig. Det ble bestemt en time i forveien, så det ble fort og greit kremet ertesuppe med runsdtykker til!
Nå er palmehelgen like rundt hjørnet, men jeg skal jobbe hele helgen og mandag før jeg tar ferie, så påskefølelsen er ikke helt på plass enda.
Jeg vil ønske alle som titter innom en Super palmehelg:)

6 kommentarer:

  1. Tror aldri det hsr vært så fint på Nyvoll som nå :)

    SvarSlett
  2. ELSKAR pastellar og bilda dine er nyyyydelege!

    Ønskar deg ei herleg GOD PÅSKE ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  3. Plutseleg ramla eg over bloggen din :-)
    Så fint hus! Er det på Årsund?
    God påske!
    Hilde

    SvarSlett
  4. pastelfarger er øyesnop.. så sant.. !
    deilig med litt farge nå som våren er her..
    klem, og fiin påske!

    SvarSlett
  5. Tusen hjertelig kjære deg, for alle gode ord du legger inn:) Setter så stor pris på det og leser de igjen og igjen:)
    Pasteller er nydelig, og får meg i skikkelig godt humør:) Du har jo virkelig gjort et kupp på de blomsterpottene! Kremmerhuset her i byen har aldri salg..

    Ønsker deg og dine en super påske:)

    Klem fra Lise

    SvarSlett
  6. Så masse fint du har på kjøkkene.. jeg har desverre enda ikke en eneste green gate kopp.. Kanskje en dag.. Skal ordne meg noen pelagoniar i år jeg også, de er nydelige, og gir en god landlig følelse.. GOOOD Påske til deg også Hanne Margrete! Stor klem

    SvarSlett