Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

torsdag 7. april 2011

Husets mest brukte "møbel"..

må nok være vedovnen på kjøkkenet! Det har vært en lang og kald vinter i et gammelt,kaldt hus. Det er veldig koselig å fyre på kjøkkenet! Blir en veldig lun og hjemmekoselig stemning:) Men av og til savner jeg nok at kjøkkenet var varmt da vi stod opp... Vi hadde hus med vannbåren varme før. Uannsett har jeg ikke angret en dag på valget vi har tatt, og alt har med innstilling å gjøre!

På denne stolen henger alltid lusekofta lett tilgjengelig når jeg skal hente ved, ut etter ved eller ned i vaskekjelleren. Synes det gir en landlig og koselig stemning..



I blomsterkrukken på gulvet ligger tennbrikettene..
Når vi en skjelden gang ikke fyrer, synes jeg det er kjekt å pynte litt på ovnen. Lys og blomster gjør denne kroken mye hyggeligere!


Disse lysestakene er jeg så glad i! Fikk de av min bror og min svigerinne til jul, og de er fra perfect home. Den skjønne og vårlige vasen fikk vi fra et vennepar i innflytningsgave i vårt forige hus(kremt).
Den ble veldig fin med de gule rosene...
Til slutt vil jeg vise dere en skjønn fløtemugge og sukkerskål jeg fant på Kid her om dagen. Synes de var så skjønne, og når de kostet 25 kr. per del klarte jeg ikke gå fra de;)


Nå skal jeg lage middag, og i kveld blir det brodering av duk! Ha en fin kveld:)

3 kommentarer:

  1. Og eg tenker ah! Så herleg med vedovn i kjøkenet;)
    Nydelege bilder..Likte så godt stolen som står ved med jakka over..

    Å du stova di i innlegget under...Dåååån!
    Kjempe fin♥

    Ønskar deg ein glad og god fredag:)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  2. Koselig blogg du har!
    Vedovn på kjøkkenet har jeg alltid hatt lyst på, synes det gir en så lun, god stemning. Og jakka på stolen var bare herlig!
    Ønsker deg en flott helg!

    SvarSlett
  3. Hei hopp!!

    Så koselig med vedovn på kjøkkenet, det er skikkelig stemning ved det!
    Kjempefint hjem du har♥ og veldig koselig blogg - legger mg som følger så titter jg innom igjen!

    Nyt helge,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett