Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

søndag 10. april 2011

En fin søndag og snart ny uke:)





I dag er jeg bare en snartur innom for å vise at jeg fortsatt er her;) Har vært lite tid til blogging i helgen med både jobb i går på dagen, og "glad-dans" i går kveld! Glad-dans er påmeldingsfest på ungdomshuset i bygda der folk i alle aldre møtes for å spise middag, danse og ha det trivelig!
I dag skal min lille datter og barnegospel-koret hun synger i på ministevne og ha konsert med et annet kor, så da er planen klar for denne dagen!


Ser det har vært mye gule blomster på bloggen min i det siste, men det er jo snart påske. Jeg vil si tusen takk for en fin velkomst i blogglandia, og takk for fine kommentarer! Og velkommen til alle følgere, det er veldig koselig at dere trives her hos meg!
Ønsker alle en fin søndag, og en flott ny uke!

2 kommentarer:

  1. Koselig når det skjer litt i helga da, den bloggingen får vi ta når vi har overskudd og tid:)

    Ønsker deg en fin uke:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  2. Herlige bilder av påskliljer, skikkelig oppfriskning i heimen!

    Ønsker deg en god uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett