Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

onsdag 13. april 2011

En herlig onsdag!

I dag har jeg og ungene hatt fri, og været har vært nydelig! Vi benyttet anledningen, og gikk ut så fort vi kunne!

Snøen har smeltet siden sist jeg viste bilder herfra, og her har vi litt å henge fingrene i;)

Koselig kan det likevel bli, med te i koppen og en kurv med håndarbeid! Har sittet ute og brodert på en duk i dag.

De gule rosene  hadde fått tørre blader, så jeg klipte dem kortere og fjernet de fleste bladene. Dermed lever de videre en stund til i fiskebolle-boksen som jeg malte og satte blonde på i fjor en gang!

Denne "rose-steinen" passer på at ikke serviettene flyr sin veg;)

Synes det gamle bordet som har stått ute i vær og vind har en veldig fin farge!
Det var deilig å sitte ute i dag mens ungene lekte i sandkassen og klatret i trær! Arnold, sønnen min på 6 år lærte seg å sykle i dag! Og det er stas for både mor og sønn! Håper på flere sånne fridager framover.

Nå skal jeg snart finne køyen. I morgen skal jeg på bytur og kjøpe joggesko og støvler til ungene!

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselige hilsener fra deg! Så koselig du har det! Og så mye fint du lager. Gleder meg til å se din broderte duk ferdig! Jeg la meg til som følger. Men det kommer bare et grått hode:-) Kjekt å blogg, lærer masse. Men akkurat dette, forstår jeg meg ikke på:-)
    Deilige vårbilder du viser. Gratulerer med sønnen som har lært å sykle. Herlig alder!
    God natt.
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. Tusen takk for alle gode ord, det setter jeg stor pris på:)
    Så deilig å sitte ute nå, og den kurven der jeg har jeg også. Akkurat nå er det doruller i den;)
    Så fint med roser i den fiskebolleboksen, veldig kreativt:)

    Klem Lise

    SvarSlett