Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

tirsdag 19. april 2011

Første dag av påskeferien, og en boks med blå-maling.

I dag har jeg startet på påskeferien. Ungene er på hytta hos mine foreldre, og gubben har vært på jobb. Dermed benyttet jeg sjangsen til å gjøre kjekke, men ganske unødvendige gjøremål! Etter å ha spist frokost og hørt på "påskelabyrinten" på radio, kjørte jeg og kjøpte maling. Astrid i "lisje Astris husblogg" har malt kjøkkenet sitt i en nydelig blåfarge, og hun var så snill å gi meg fargekoden! Tusen takk snille Astrid:)
Jeg husket faktisk å ta "før-bilder"..

Denne døren går fra stuen og ut i gangen. De mørke speilene dominerte veldig i den lille stuen vår.

Skapet sto i huset da vi flyttet inn. Det var malt i samme farge som dørene på stuen.
Etter 3 strøk, er begge dørene som går fra stuen, og det lille skapet forvandlet! Jeg synes det ble veldig fint med noen lyseblå detaljer i stuen, uten at det ble for fremtredende.

Synes døren ble nostalgisk og fin..

Døren inn til kjøkkenet står nesten alltid åpen, så den ser vi ikke så mye..

Treverket i den gamle kassen står som fin kontrast til blåfargen.

Never run faster than your guardian angel can fly!

Føler det lille skapet har fått "riktig" farge på en måte;)
Skal ikke se bort i fra at denne fargen blir brukt flere plasser, den er veldig behagelig og skjønn:)
Nå skal jeg krype opp i sofaen og se frustrerte fruer! Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. AH!! Det ble jo kjempefint:-) Kommer å ser på det i virkeligheten en dag. Du må ta deg en tur i morgen for å se hvor flink din kjære lillebror har vært med flisleggingen på badet:-)

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Hei!
    Koselig blogg du har! Har lagt meg til som følger:)
    Fargen var kjempefin! Tenker du kommer til å bli kjempefornøyd:)
    Ha en deilig påske!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Heei,
    Tuse takk for koselige ord inne hos meg - det varmer♥

    For en TOTaL forandring du har gjort med penselen, så utrolig fint det ble!! nydelig!

    Kos deg på hytta,
    Og en riktig god påske til deg og familien!

    Påskeklem fra Jatte♥

    SvarSlett