Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

tirsdag 12. april 2011

Denne smale gamle døren...

Fører inn til soverommet vårt. Her har vi ikke gjort noe annet enn å flytte inn, og ikke alt er like vakkert;)





Men jeg elsker dette rommet om det ikke er perfekt! Det er så herlig atmosfære her inne, med smalpanel, ruglete gamle vinduer, takbjelker og utsikt mot skogen!


Det er en dør rett bak sengen, men den synes jeg i grunnen er sjarmerende! Muren skal jeg få tid til å male en dag. Her har nemlig stått en vedovn før.


Jeg har sydd en englevinge som får henge på døren.


På nattbordet har jeg vekkerklokken min fra Greengate som jeg liker så godt!












Og på kommoden ligger en "tilda-and" og passer på baby-bilder, et smykkeskrin, og minstejentas første sko.


Dette er et av mange rom i huset som vi må gjøre det beste ut av foreløpig! Men skal jeg blogge bare om det som er perfekt,blir det få innlegg fra denne kanten.. Ha en nydelig Tirsdag:)

5 kommentarer:

  1. Hei Hanne Margrete
    Så nydelig og sjarmerende soverom ღ koselig med smalpanel og ruglette vinduer - så herlig.... Elsker også slike gamle dører, kunne godt tenke meg å ha slike :) Flotte bilder du deler med oss :) Ønsker deg en fortsatt fin dag, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei Hanne Margrete :)
    Herlig og sjarmerende soverom :) Så fint med gamle dører :) Lekre detaljer overalt :)

    Stor klem til deg :)

    SvarSlett
  3. Heisann! dette har du ikke sagt noe om.. at du har blogg du og?! Plutselig såg jeg at du hadde en blogspot adresse... Så utrolig artig!! Så fint du ordner det til.. veldig sjarmerende hus! Må titte mer i morgen.. Dette blir jo artig, og selvfølgelig følger jeg og kommer innom igjen!! SÅ utrolig flott veske du har sydd, gikk og tenkte faktisk på en slik veske for noen dager siden.. ønsker meg slik.. selger du din? :D
    Ha en fin dag i morgen! Kleeem fra meg

    SvarSlett
  4. Hei hopp!

    Så sjarmerende og koselig soverom♥
    Syns det så himmelsk ut og våkne der en vakker sommerdag når solen skinner inn vinduene!!

    Takk for koselige ord inne hos meg!

    God Onsdag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  5. Så koselig du har det! Kjenner igjen sengetøyet. Det er sååå fint, og det er uten tvil det jeg bruker mest :)

    -Og det er bare lekkert det veggskapet pappan din har snekret til deg!! *Smelt*

    Et spørsmål... De gardinkappene du har på kjøkkenet. Er de ferdigsydd? -Eller er det noe man kan få tak i i en butikk nå om dagen? Trenger kapper til kjøkkenet og lesekroken, men finner liksom aldri helt de rette -men dine var kjempefine! :)

    God onsdag til deg!

    SvarSlett