Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

torsdag 21. april 2011

Litt "ny" pynt på skjenken, og en god påske til alle!



Litt forandring en plass, får gjerne følger, og plutselig må man flytte rundt på all pynt inne på stuen;)
Da jeg malte skapet i innlegget under, ble symaskinen for dominerende og måtte få ny plass. Den passet i grunnen godt på skjenken min og, og har nå fått selskap av en potterose, og en nymalt lysestake! Lysestaken har fått smake på den lyse blåfargen jeg malte dører og skap med forleden dag. Hardangersøm-duken var vi så heldig å få i bryllupsgave, og jeg elsker den!

Nå kommer snart broren og svigerinnen min og henter meg. Vi skal en tur på hytta til Mamma og Pappa. Der venter barna mine som har vært der siden mandag, og jeg gleder meg til et par kjekke familiedager! Mannen min blir hjemme og passer katten, men vi skal hjem til han på lørdag og nyte resten av påsken her nede i våren:)
God påske til alle som titter innom!

4 kommentarer:

  1. Hei du gode ♥

    Så lekkert på skjenken din..Kjenner godt til denne "domino" effekta, når ein flyttar på ein ting ;)

    Å du,WOOOOOOW..Så lekkert det vart med blåfargen i innlegget under!
    Likte så godt den gamle kassa ilag med skapet.Herleg nostalgi ♥

    Kos deg masse på hytta

    Klem frå Astrid ♥

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner meg så igjen. En ting er nok til å forandre et helt hus...å det der er ikke tull engang. he he
    I går ble en rolig lat dag men nå har jeg behov for å gjøre et eller annet så i dag skal jeg spraye et fuglebur som mannen hadde fugler i da han var liten.

    Ha en fin fin påske videre
    Påskeklemmer fra Elin:)

    SvarSlett
  3. Hei:)Og tusen takk for koseleg helsing på bloggen min! Så fint at du fant meg, slik at eg fant deg. Legger meg til som følger her eg. Lite kjempegodt det skapet og de dørene du viste i forrige innlegg. Maling gjer underverk! Fortsatt god påske til deg :) Klem

    SvarSlett
  4. Hei hei:)

    Tusen takk for god bedring hilsen, jeg føler meg bedre nå:)
    Er så deilig vær om dagen, lurer på hvordan sommeren blir;)
    Kjempefint på skjenken din, moro å bytte litt på ting, da blir det som nytt:)
    Håper dere har kosa dere på hytta:)

    Klem Lise

    SvarSlett