Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

mandag 29. august 2011

Et lite barndomsminne, og min nye radio.

I dag vil jeg vise dere en kjær gjennstand fra barndommen min! Jeg hadde dette søte ekornet til pynt på rommet mitt under hele oppveksten.

Jeg fant det igjen her en dag, og nå skal det få stå framme i lyset igjen! Så nostalgisk og koselig.. Syns den ble så fin på den lyseblå kommoden..

Og så har jeg endelig fått meg en Roberts-radio! Det har jeg ønsket meg veldig lenge, og kjøpt nå for penger jeg fikk til bursdagen min. De er så lekre og koselige med overflate i lær! Den blir som et lite "møbel" i stue-kroken min.


Et av argumentene for å kjøpe denne, var at det er dab-radio, og siden jeg hører veldig mye på radio i stedet for å se tv, tenkte jeg at det kunne være greit med litt flere kanaler og mindre skruing og "skurring" på linja! Stor var derfor skuffelsen da jeg fant ut at jeg ikke får inn dab-signaler her.. Vurderte å levere den inn igjen, men fm-delen er veldig god, og den er jo såå fin! Og når dab-nettet blir bedre utbygd (om hundre år) er jeg klar;). Robertsen min har nok kommet for å bli, tror jeg..



Vil ønske alle en flott ny uke!


5 kommentarer:

  1. Hei hei♥

    Å, for ein skjønn barndomsskatt du har tatt fram!!!! Soooo søt:)
    OG gratulerer med Roberts radio!!!!JA, den er eit lite møbel i seg sjølv denne skjønnheita...Har ein i lyseblå og er kjempefornøygd med den.Heller ikkje dab,men lydkvaliteten er supergod:)Tek den med meg overalt her i huset,so greit at den har batteri...kjøpte min i mars i år og batteriet går enda.Og då har eg brukt den mykje;)

    Er din lysegrå? Ser lekker ut♥

    Ha ein fin dag vennen ☺
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Så nydelig lite ekorn! Kosleig med slike gamle skatter!
    Roberts radioer er så flotte. *ønske meg en slik*
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Hanne Margrethe:)
    En nydelig liten sak du har tatt vare på, kjekt med slike ting som har minner.
    Jeg må innrømme at jeg ble misunnelig på radioen din:)

    Håper du har det bra!

    Ha en fortsatt fin uke.
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Herlig ekorn! Er så koselig å grave frem skatter fra barndommen:)
    Radioen er bare kjempefin... Passet så godt hos deg.
    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. das eichhörnchen ist soooo süß!!! liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlett