Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

tirsdag 22. januar 2013

Stjerne-uro av gave-poser!

Da jeg handlet julegaver på Cubus fikk jeg med gaveposer med fint mønster på. Da jeg pakket inn gavene i annet papir ble disse til overs, men alt for fine til å kaste! Hvite poser med stjerner satt sammen av "diamanter". Her har jeg klippet de ut, og disse stjernene..


har blitt en dekorativ og ganske stor uro på kjøkkenveggen!


Dekorativt og enkelt på denne store tomme veggen bak kjøkkenbordet! har aldri funnet noe å henge opp her, men denne gjorde ganske mye utav seg, ikke sant?

Passet fint inn med fargene på kjøkkenet! Tror denne får henge en stund:) Måtte jo samle litt matchende saker på bordet. Mine heklede lyslykter, fine kaffekanna fra tupperware og nye favorittkoppen kler stjernene mine perfekt;)


Nå må jeg begynne på middagen. Hjemmelaget lasagne står på menyen, og jeg gleder meg! Lenge siden sist nemlig. Og så er det tirsdag, beste dagen i midti-uka! Mye kjekt på tv i kveld, skal selvsagt få med meg tid for hjem! senere på kvelden bytter vi til vox og ser "drømmeprosjekter" etterfulgt av "drømmedesign", er det noen andre som ser disse programmene?


Den andre kjekke tingen med tirsdag er at jeg slipper å sette på vekkerklokka! Ungene har nemlig fri på skolen på onsdager. deilig med et lite pusterom midt i uka!

Ha en fin tirsdagskveld alle sammen!

Klem fra Hanne:)

8 kommentarer:

  1. Så nydelige dei stjernene var,det gjelder å sjå muligheter i det ein har og det har du virkelig gjort,heilt topp:)
    Så godt med ein fridag midt i veka,da går de vel lengre dager dei andre dagene då?

    Ein fin kosekveld til deg med alt det kjekke på Tv,følger ikkje med på noko lenger eg...

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så lurt og fint med litt kreativt gjenbruk;) Her skal vi også holde oss hjemme i morgen- godt å slippe å dra ut når det er så kaldt som det er nå. Så fin den hekla gardinkappa var- nydelig;)

    SvarSlett
  3. Hei på deg Hanne:)
    Så utrulig stilig denne blei, knallfine stjerner med tøft mønster. Du er flink:)
    Åååå kor eg gler meg til "Tid for hjem" idag, trur eg kan sei at det er favorittprogrammet mitt. Då sit vi heile gjengen samla og ser på, så gøy:). Eg blir så imponert over alt dei får til:)
    Kos deg ikveld:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  4. Lekre stjerner du har laget, veldig kreativt: :) Passer perfekt på ditt nydelige kjøkken. Ser påalle de programmene du nevner, helt topp alt sammen. ``Sluker den typen programmer`` Ha en koselig tv.kveld.

    SvarSlett
  5. Så fin blogg du har. Og nydelige ting du lager. Jeg liker også veldig godt håndarbeid av alle slag. Jeg har akkurat lagt meg til som følger :-)
    Hvis du har lyst å ta en titt inn til meg finner du meg på : marianneleonora.blogspot.no

    klem fra Åsne

    SvarSlett
  6. Skal si du er kreativ altså!
    Skikkelig tøft hos deg!
    Å høres kos ut med skolefri på en onsdag!
    Kos dere.

    Klem klem og så syns jeg du skal unne deg en bukett blomster.....det har du sikkert fortjent!

    SvarSlett
  7. HALLO :))
    SÅ STILIGT
    HUSKER JEG TENKTE DISSE STJERNENE VAR KULE
    SÅ FLINK DU ER
    KOSELIGT KJØKKEN
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  8. Hejsan!
    Så kreativ du är. Jättekul att titta igenom din mysiga blogg :) gläder mig att följa med vidare :)

    SvarSlett