Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

torsdag 6. desember 2012

Vel hjemme igjen og klar for julestria!

Hei igjen! Nå var det virkelig på tide å få inn et nytt innlegg, så sutreinlegget under her ikke lå på toppen;) Vi kom hjem fra vår lille førjulstur i går, og det har vært en innholdsrik mini-ferie. To fine turer med hurtigruta, fantastisk flott og koselig familiejulebord, og ikke minst familieforøkelse! Min skjønne svigerinne fødte en nydelig liten guttebaby mens vi var der nede, og jeg har blitt tante for tredje gang. Min lille nevø, Oscar på fire år er blitt storebror, og det har vært så kjekt å ha masse tid sammen med han disse dagene! Babyen var det bare jeg som fikk se på, da jeg og svigermor var heldige å få komme på visitt den dagen han ble født. Ingenting er herligere enn nyfødte barn, og jeg er veldig takknemlig for at jeg fikk hilse på!


Jeg fikk også kjøpt meg nytt kamera, så jeg kan fortsette å blogge framover! Det er allerede litt julestemning i huset, og det er jeg glad for når jeg ser hvor fort dagene går fram mot jul. Trodde jeg skulle ha så god tid denne adventen, men turen tok en god jafs av starten, og nå skal jeg jobbe mange dager på rad til uti neste uke. Arnold blir åtte år i desember, så nå kjenner jeg skuldrene kryper litt oppover.. Får sparke meg selv bak, puste dypt og få skuldrene ned igjen!


Har hengt opp en stor fin krans fra kremmerhuset. Den gjør mye av seg og er veldig dekorativ på en enkel måte.


Puten er også fra kremmerhuset, og er så søt! Fint med de små røde innslagene på den ellers svart-hvite puten. 


Har en plan om å sanke inn litt grønt og kvister fra skogen for å lage juledekorasjoner. Håper det ikke blir med tanken, men det blir nok ikke før over helgen, for det kan være greit med litt dagslys!

Nå må jeg være flink og pakke ut resten av koffertene før jeg skal på jobb.
Takk for at du titter innom, og velkommen igjen!

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye som tante igjen :D så moro!!

    Fine detaljer fra kjøkkenet, kransen var gørrfin!:)

    Ha en finfin Torsdag,
    Klemmer fra Jatte

    SvarSlett