Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

onsdag 28. mars 2012

Påskeliljer og perleblomster..(Og ett år siden mitt første innlegg)

Gir kjøkkenet et friskt pust i dag! Sammen med heklegardinene som slipper lyset inn, blir det vårlig på kjøkkenbenken.


Det gule og blå står så fint i lag, og lyser opp på en grå og regntung dag i slutten av mars!


Vannkannen står framme, så husker jeg kanskje å vanne blomstene av og til;)


Jeg viste dere den andre enden av kjøkkenbenken før en dag, med sommergardiner over. Nå kan dere se hvordan denne enden av kjøkkenet og blir lys og trivelig med lettere gardiner på denne tiden.


Jeg har malt og hengt opp en hylle over vasken. Dekorativt og praktisk til oppbevaring. denne har Pappa laget, og den hang før på mamma og Pappa sitt kjøkken. Nå har den blitt "ny" og henger på veggen vår!


Kjekt med små forandringer. ikke alltid så mye som skal til!


I går var det et år siden bloggen min så dagens lys! Det har vært en glede å blogge, både for å vise gamle kjente hva vi gjør i huset her, og ikke minst det å ha blitt kjent med så mange gode medbloggere! Jeg vil sende en stor takk til alle som leser og gir hyggelige tilbakemeldinger på det jeg sysler med! ikke bare her på bloggen , men også muntlig utenfor blogglandia:)


En god klem til alle som leser dette! Jeg ønsker dere alle en strålende kveld:)

5 kommentarer:

  1. FOr en herlig utsikt fra kjøkkenvinduet =)

    og et kjempefint kjøkken dere har..

    Hvis du har lyst å prøve lykken på et gavekort- er du velkommen innom bloggen min =)

    Ønsker deg en fin dag =)

    Kerstin

    SvarSlett
  2. Du har et veldig koselig kjøkken, blir glad av å se de fine bildene.

    SvarSlett
  3. Så fint det ble i vinduet ditt. Nydelige heklegardiner du har heklet, slike skulle jeg gjerne hatt i glassverandaen:) Og så lurt å ha vannkanna stående framme, kjempefin var den jo også :))

    Ha ei fin helg :-)

    SvarSlett
  4. så nydelig, vennen :) herlige detaljer :) klem

    SvarSlett
  5. For et vakkert kjøkken du har!
    Og fantastiske flotte blomster på disken:)

    Klem Gitte

    SvarSlett