Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

fredag 23. september 2011

Et glimt fra gutterommet

Ungene har lenge ønsket seg nattbord, men ting tar tid. Nå har de endelig fått hvert sitt nattbord fra Bestemors hus. Planen var å pusse dem opp på en eller annen måte, men da jeg satte bordet inn på gutterommet kom jeg på andre tanker!


Fargen ble så fin til det hvite gulvet og den beisa panelveggen. Med en "dæsj" med blått fikk jeg litt retro-følelse på dette rommet, og jeg liker det!


Fra loftsgangen ser jeg rett inn på rommet når jeg skal ned trappen, og jeg synes blandingen av farger og materialer her er koselig..


Nattbordet på jenterommet får nok uansett en forandring, for der bor en bevisst ung dame som allerede har ytret ønske om hvordan hun vil ha det;)

Kanskje får jeg gjort det allerede i dag. Ute bøtter regnet ned, så da er det uansett fristende å bli inne!

Ha en fin fredag alle sammen:)

3 kommentarer:

  1. Nattbordet ble fint på det lyse rommet ja :)

    Jeg liker både retro og landstil ,og blander vel egentlig litt begge deler jeg :)

    Du var heldig idag Hanne, kommer innlegg på bloggen snart ;)
    klem!

    SvarSlett
  2. Kjempe flotte farger, og nattbordet var herlig i den orginal fargen :) Ha en flott Fredagskveld! Stor klem til deg!

    SvarSlett
  3. Hei Hanne!
    Nattbordet var skikkelig stilig! Passet utrolig godt i orginalfargen:)
    Klem Gitte

    SvarSlett