Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

mandag 20. juni 2011

Hjemme igjen!

Nå er vi hjemme igjen etter to uker ferie på Kreta. Sol og varme var deilig og etterlengtet, og ungene har badet mer på disse fjorten dagene enn i hele sitt liv tidligere;) Vi har hatt en super ferie, og jeg kan ikke lenger si at jeg aldri har vært i syden.. Men jammen er det deilig å komme hjem selv om det er regn i luften, 13 grader og knotten biter så man kan bli gal!
Rododendron bestemte seg for å blomstre når jeg var borte, men jeg håper den holder litt til! Ellers preges tomten for øyeblikket av langt gress og masse ugress, men det er jo grønt da;) Her er masse å gripe tak i både ute og inne, men jeg får brette opp ermene!
Det var utrolig deilig å sette seg ned i sin egen sofa i gårkveld, med en god kopp te og tre nye interiørblader!! Borte bra men hjemme best..
Og med litt brunere legger enn før jeg dro, legger jeg bladene fra meg og tar fatt på dagens gjøremål! Forhåpentligvis har jeg snart noe å blogge om! Tusen takk for alle hyggelige kommentarer jeg har fått mens jeg har vært uvirksom i blogglandia! det setter jeg så stor pris på:)

Ha en fin dag alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Hei, velkommen hjem!
    Sikkert godt med varmen i sydlige strøk, sommeren begynner vel først nå her i Møre traktene.
    En fin dag til deg, også.
    Mvh; Mari

    SvarSlett
  2. Velkommen hjem :) kan tenleg meg at dere har kost dere masse! Det er mye å tå igjen når man kommer hjem. Men da er man heldigvis full-laddet :) kos deg! Ha en fin dag :) klem!

    SvarSlett
  3. Velkommen hjem!
    Er deilig med ferie, men nesten like godt å komme hjem:)
    Ha en fin mandag!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  4. Velkommen hjem!!! Den fargen på leggene skulle jeg gjerne hatt,gitt:)

    SvarSlett
  5. Velkommen hjem :-)
    De leggene vil jeg ogå ha :-/ mine er bare vinterbleike...ja...

    Haldorsdatter

    SvarSlett