Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

onsdag 8. juni 2011

Hilsen fra Kreta:)

Det er stille fra denne kanten for tiden! Vi er på ferie, og nyter sol og varme! Dette er faktisk min første tur til syden, så jeg har ikke dratt opp statistikken for å si det sånn;) Vi har det veldig fint, men i dag er jeg forkjølet og har vondt i halsen.. Kjedelig, men heldigvis er det en og en halv uke igjen enda! Har knipset noen bilder fra verandaen til dette innlegget.


Dette er leiligheten til svigermor og mannen hennes, så her har vi mulighet for å komme tilbake! Kjempefint bassengområde rett utenfor døren, og strand like i nærheten sørger for at vi får badet så mye vi vil:)
Nå skal jeg fortsette å pleie forkjølelsen og håpe at det blir bedre til i morgen! Ha det bra så lenge! Jeg kommer sterkere tilbake etter ferien..

7 kommentarer:

  1. Heldige du er da...nå ble jeg misunnelig gitt..
    Kreta er et flott sted, har vært der 2 ganger før:)

    Håper du blir bedre snart og nyt ferie dagene.

    Klemmer fra Mona

    SvarSlett
  2. ååå.. så herlig.. Såg ut som en fin terasse med flott utsikt! Vi har nedtelling enda.. 2 uker til vi reiser til thailand.. en velfortjent ferie som vi har spart til i to år! :D da blir det SHOPPING! he he KOOOOS deg masse og god bedring! klem

    SvarSlett
  3. Ååååå...det så fantastisk ut.
    Nyt dagene og send litt sol og varme hit til meg.

    Haldorsdatter

    SvarSlett
  4. sååå herlig med en hilsen fra deg:-) såg jo bare fantastisk ut...glede glede til vår ferie 8Malorca). Her hos meg er det surt, regn og ingen sommer....så nyt nyt og ta vare på sommeropplevelsene. Klemmer

    SvarSlett
  5. Herlig :) kos dere og nyt ferien :) klemmer

    SvarSlett
  6. Åååå det hørtes absolutt ikke feil ut med ferie i varmen nei:) kos deg mase og god bedribg med forkjølelsen. Klem monica

    SvarSlett
  7. Dette såg heilt fantastisk ut! Håper formen er bedre og at du får kosa deg masse den siste veka. Nyt det, me veit aldri kva sommar me får her heime i nord :/ Klem Kristina

    SvarSlett