Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

tirsdag 28. juni 2011

Årets første uteblomster er kjøpt inn..

Her føler jeg at det meste står i stampe for tiden! så mye å gjøre, men så lite blir gjort. Eller det ser ut som ingenting blir gjort, og dagene flyr! Jeg har faktisk ikke rukket å kjøpe uteblomster enda, da jeg med vilje lot være før vi reiste på ferie. Nå har vi snart vært hjemme i to uker og skal snart reise bort en tur igjen..

 Men i dag klarte jeg å få med meg hele tre(!) planter hjem, så nå er det litt triveligere å komme opp på trappen til oss.



De gamle benkene utenfor døren er både malingslitte og tilgriset med annen maling, og står derfor på den lange listen over ting som skal ordnes. Tenkte å slipe og male dem en gang;)  De er veldig fine og nostalgiske, og koselige å sette seg ned på.


I dag har jeg malt en del i gangen. Maler vegger, lister og dører. Etterhvert skal gulvet og trappen også til pers, og jeg gleder meg til å vise dere resultatet! Jeg planlegger og en give away, så følg med;)

Ha en fin kveld, og velkommen til nye følgere!

4 kommentarer:

  1. Så sjarmerende den benken var, passet fint der ved inngangen. Fine krukker med blomster også. Her har jeg planta i flere dager, både i krukker og bed. Ble bra. :)

    SvarSlett
  2. Likte den benken kjempe godt!

    Å så fint i innlegget under..Nydelege bilder og vakre detaljar!
    Inspirerande ♥

    Takk for alltid så fine ord frå deg:)
    Hytta har både tv og mannen har mobilt nettverk..Men, eg sto over ;) Kjempe godt med avkobling frå alt dette i blant.Eg ser også minimalt med tv..Men, Grace A, må eg ha med.

    Ønskar deg gode,glade og solrike sommardagar ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Så fine potter, stod i stil til blomstene.
    Kjempe søtt!
    Ha en fin dag!
    Mvh: Mari

    SvarSlett
  4. Er jo ikke noe vits å bruke masse penger på blomster når man skal reise bort, da dør de jo bare;)
    tror jeg har brukt noen tuser her ute, det koster å pynte opp:P
    Kjempekoselig hos deg:):)

    God helg, klem Lise ♥

    SvarSlett