Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

torsdag 15. desember 2011

Travle dager og litt stemning fra ny-kjøkkenet!

Å pusse opp før jul er ikke ideelt, det har vel mange erfart.. Nå er både kjøkken og stue ferdig, men julestria har ligget på vent og nå er dagene fram mot jul veldig korte og veldig få! Med hektiske dager og veldig tett timeplan forsvinner også mye av bloggelysten, og ikke minst tid til bloggen.


Men jeg vil ikke slutte å blogge,langt i fra! Det blir bare en liten pause fram til huset er ferdig ryddet, vasket og pyntet. da skal dere nok se at det kommer noen stemningsbilder fra meg:) I julen blir det nok også bedre tid til å besøke andre blogger, og ikke minst legge igjen noen spor;)


Det er utrolig deilig å ha et kjøkken igjen! jeg nyter å kunne lage middag, og dekke på og spise rundt kjøkkenbordet! Det tar nok litt tid før alt kommer skikkelig på plass, men ting må gå seg til og "boes inn". lamper over kjøkkenbenkene og hyller på veggene får komme etterhvert! Det er allerede en lun stemning her inne, med litt juleblomster og tente lys!



Både liftgardinene og stolpute-trekka er fra låvebutikken og jeg er veldig fornøyd! Spisestuen ble som ny, og nå angrer jeg litt på at jeg begynte å male en av de seks stolene.. Jeg burde vente til jeg har tid og overskudd til å male hele gruppen;) jaja, gjort er gjort..


Nå vil jeg ønske alle dere godinger der ute lykke til med siste innspurt før jul! Nyt dagene. Jeg håper dere vil titte innom meg når julen er kommet i hus:)

6 kommentarer:

  1. Så flott det har blitt!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Det må være herlig å være ferdig, det ble knallfint, så heldig du er som kan ha skikkelig gammeldags bjelketak, det har jeg også lyst på, men tror ikke det går her hos meg.
    Har ikke vært så mye innom andre blogger jeg heller, men kommer helt sikkert tilbake og sjekker julestemningen og innleggene under her:))

    Kos deg som best du kan i resten av adventstida:))

    SvarSlett
  3. Kjempefint!
    Er godt med en pause iblant:)

    Kos deg i førjulstia:)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  4. Så fint kjøkken! det må være sååå godt å bli ferdig. vi er midt oppi det nå, heldigvis fungerer kjøkkenet helt nå, men mangler fremdeles både gulv og fliser....

    SvarSlett
  5. Så kjekt med så herlig kommentar fra deg! :) Om vi er raske, er nå dere super raske..hehe:)
    Kjøkkenet deres er blitt helt nydelig! Også så stort! Skulle ønske vi hadde samme arealet å boltre oss på her. Jeg skal definitivt ha porselensvask etter å ha sett for fint det ble hos deg hvertfall! God helg! Klem Sara

    SvarSlett
  6. Eit ord...DRAUMEKJØKEN! ♥

    Ynskjer deg gode og glade førjulsdagar :)

    Klem ♥

    SvarSlett