Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

tirsdag 10. mai 2011

Strikket babykjole.

I dag er jeg syk, og har bodd i sofaen. Kjempedumt å ikke kunne gå på jobb, jeg får så dårlig samvittighet! Men så blir jeg vel ikke bedre av det så får fokusere på noe annet.. Nå har jeg tuslet bort til pc`n for å prøve å "fungere" litt!
Nå begynner det virkelig å bli en gjennganger her på bloggen min at jeg har gjort ferdig gamle håndarbeid, og i dag har det skjedd igjen;) Etter å ha sovet halve dagen fikk jeg lyst til å pusle med noe i sofaen, for å gå noe langt fra den var ikke mulig.. For noen dager siden fant jeg fram en babykjole som var strikket ferdig. Bare tråene som ikke var festet. Den hadde helt gått i glemmeboken, for jeg har ikke brukt den til min egen jente og nå er hun snart fem år!




Jeg syntes nå at den var litt kjedelig, og siden jeg satt ved siden av kurven med heklesaker, fikk den en liten oppfrisking! En heklet lapp gjør nytten som pynt.






Synes den ble riktig så søt, der den henger på en fin gammel kleshenger jeg fant på loftet.
Fargene passer godt inn på kjøkkenet. Herlige farger å hvile øynene på. Ute skinner solen, og snart vil kveldssolen titte inn gjennom kjøkkenvinduet.
I August får jeg som nevnt et lite tantebarn som kanskje kan bruke denne. Jeg gleder meg sånn til å se det lille nye mennesket! Det er like stort under hver gang et barn kommer til verden. og så er jeg så glad for at de bor i et av nabohusene:)
Nå kjenner jeg at sofaen roper på meg igjen, så kommer sterkt tilbake senere!

Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Kjempesøt kjole, så fine farger, og søte detaljer på den. Synd du er blitt syk nå på våren. Jeg bruker å si det at jeg har ikke dårlig samvittighet for å være hjemme når jeg er syk. Man skal jo kunne pleie seg selv, og ikke slite seg ut på jobb når man er i dårlig form. Det tror jeg ingen har godt av..

    SvarSlett
  2. Nydelig kjole Hanne:-D Du er kjempeflink! Gleder meg også veldig til å se det lille mennesket som vokser og trener aerobic inni magen min;-) Det som mest sannsynlig blir ei jente, blir heldig som får en tante som er så dyktig til å strikke og hekle(siden mor ikke er så god på den fronten....;p) God bedring!

    SvarSlett
  3. Så vakker kjole, heldig er den vesle verdensborgeren som får den, flink du er.

    Håper formen din er bedre i dag. Kjedelig ¨å vere syk, men viktig å lytte til kroppen, så dårlig samvittighet skal du ikke ha.

    Lindisklemmer

    SvarSlett