Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

torsdag 26. mai 2011

Enkle gleder i hverdagen..

Kan være en rusletur en fin vårkveld! Hvis formen ikke er helt på topp, kan små gleder i naturen gjøre godt for kropp og sjel..

 Gjess som spankulerer foran meg på tur ned til sjøen. Herlige skapninger!
Kirsebærtre mot blå himmel, det er vakkert det!

Vårt værbitte nøst mot blå sjø er også idyllisk i mine øyne. Det gjør godt å rusle ned til sjøen og la tankene fly!
Vi bor i et flott land med nydelig natur!
Litt av naturen kan jeg ta med hjem og sette i en krukke utenfor huset! Kirsebærkvist mot husveggen og en heklet "lappeduk" er enkel og koselig dekor..
Duken laget jeg for mange år siden. Det var mye arbeid og mange timer med heklekroken, men kjekt å ha i ettertid! Dette var før sånne duker ble populære og vi kunne kjøpe de i alle butikker;)

I dag har jeg lite energi til å starte på dagens gjøremål. Men kjenner nå at jeg har innspirert meg selv til å ta en tur ut og lufte meg litt! Da kommer gjerne arbeidslysten snikende..

Ønsker alle som titter innom en fin dag:)

4 kommentarer:

  1. Virkelig en flott tur du har gått. Nydelig med sjøen og den værbitte veggen fra naustet. Koselige bilder.

    Ble veldig inspirert av den hyllen du malte lysegrønn. Så utrolig vakkert det ble! Flott også med babyklærne du har pynta med på veggen på soverommet. Kjempefin detalj!

    SvarSlett
  2. Kjempe fine bilder!! Nydelig natur!
    Gleder meg SÅ til å se resultatet av gangen din!! Den trappa var jo RÅlekker!! :)

    Ha en fin kveld!
    -Mari

    SvarSlett
  3. *sukk* så vakker natur♥

    SvarSlett
  4. Det var en flott tur. Håper formen din er bedre:-)
    Likte veldig godt bilde av det værbitte naustet og sjøen. Ja vi er heldige som bor i dette flotte landet med masse nydelig natur.

    klemmer

    SvarSlett