Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

fredag 6. mai 2011

Et gammelt skap har flyttet inn på kjøkkenet!

I dag har jeg presset meg selv til å være litt effektiv, så nå er huset vasket og alle sengene har fått nytt sengetøy. Det er ikke alltid jeg er like flink, så i dag er jeg fornøyd med meg selv;) Etter "pliktene", tok jeg entur opp på kvisten og hentet ned noen gamle skap/ nattbord som har stått her i huset. Det ene satte jeg på soverommet, kommer tilbake til det senere. Men det jeg tok ned til kjøkkenet kan dere få se!

Fargen var sånn, og det skal den få være og tror jeg.. Synes den var fin med de søte små porselensknottene! Fant også en hekle-duk som var perfekt både i bredde og lengde, så dette ble jeg ganske fornøyd med. Et hyggelig innslag på kjøkkenet!

Piskebollen med røde epler og kammerstaken i zink ble et enkelt men vakkert blikkfang på skapet.
Nå kommer snart gubben hjem og middagen skal inntas. Været er nydelig, og huset er pent og helgeklart! Gubben vant på vinlotteriet i dag, så da blir det et glass rødvin på meg i kveld. Det eneste som ødelegger helgeidyllen er at jeg skal jobbe hele helgen;) Men jeg skal kose meg de timene jeg får hjemme, og kanskje gjøre ferdig noen prosjekter.

Ønsker alle som titter innom en god helg!

7 kommentarer:

  1. Så heldig du er som har stående en slik kommode, den var jo bare vakker akkuratt som den er. Nydelig hekklebrikke og.

    Kos deg med et velfortjent glass i kveld, og kos deg på jobb.

    klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så utrolig vakker kommode ♥
    Syns fargen var helt perfekt.

    Den bollen har jeg også, den er så utrolig lekker og god ♥

    Kos deg med gubben og noe godt i glasset i kveld. Og ha en fin fin jobbehelg ♥


    Klem

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Så koselig blogg du har, hit kommer jeg tilbake. :)
    Nydelig kommode med en vakker farge.
    Ønsker deg en fin kveld og god arbeidshelg.

    SvarSlett
  4. For en flott kommode! Den ble jo bare kjempelekker på kjøkkenet.
    Du må ha en god fredagskveld og nyte lotteriets gevinster:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. Koselig kommode og flott farge! Så heldige dere er!
    Kos deg på fredagskvelden!
    God klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  6. Hei!

    Tusen takk for kjempekoselig kommentar hos meg:)
    Guri, for en flott blogg du har, og for å ikke snakke om et nydelig hjem!

    Klem

    SvarSlett
  7. WOOOOOOOOOOW!!! Så lekkert!

    Å du bordet i innlegget under..ME LIKE :)
    Nydelegaste fargen:)

    Takk for slike fine ord frå gode deg ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett