Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

lørdag 7. mai 2011

Aviskurven er forvandlet, og kveldssol på kjøkkenet!

I dag har jeg vært på jobb, så ikke fått gjort så mye på det hjemlige plan. Men jeg har hatt en fin kveld sammen med familien. Været ble fint utover dagen, så det ble grilling hos mine foreldre som planlagt. Nå er det stille i huset, ungene har lagt seg, gubben er "på date" med sin nye pc, og jeg nyter freden på kjøkkenet med radio og hobby-saker! Nå er aviskurven ferdig..




 Litt blåmaling og noen nostalgiske glansbilder gir enkel og rask fornying. Denne skal nok få passe på noen av interiørbladene mine:)

Jeg vet at jeg har vist bilde av akkurat denne plassen på kjøkkenet mange ganger før, men det var så fint når kveldssola skinte inn gjennom vinduet og laget skyggebilder med hjerteranken(heter det det?) Måtte ta noen bilder..





Med disse bildene ønkser jeg alle god natt og god søndag! Jeg skal på jobb i morgen og, men neste helg har jeg fri:)




4 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en flott dag, til tross for jobb.
    Kjente roen i huset ditt når du beskrev....ser for meg gubben med pcèn og du koser deg med dine syssler. Ja det er godt når det er stille i huset. Mine er så store at de skulle få se farmen i kveld....så det ble ikke så mye voksentid.

    Ønsker deg en fin dag på jobb i morgen også kan du glede deg til fri helg neste helg.

    Nattaklem Lindis

    SvarSlett
  2. Så koselig aviskurv! Bildene dine er stemingsfulle! Deilig med kveldsolen.
    Er du fornøyd med kitchen-aiden din? Vi har nettopp fått en slik. Kenwooden røyk.
    Tusen takk for dine muntre hilsener. Setter veldig pris på dem:-)
    Ha en god søndag!
    klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  3. Nydelige kjøkkenbilder du har tatt!

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  4. Hello Hanne Margrete, I am a new follower to your blog, I love all your beautiful photographs. Kind regards, Ann ~ Australia.

    SvarSlett