Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

tirsdag 3. mai 2011

Ferdig brodert duk nr 2..

Da jeg kom hjem fra jobb i går kveld, var jeg veldig sliten og klar for sofaen. Men jeg tok med meg nok et "bortgjemt" handarbeid som det var på høy tid og få ferdig! Jeg begynte å brodere på en løper da jeg var rundt 15 år tror jeg, og etter mange år opp og ned av skuffen ble den ferdig brodert. Så ble den liggende et par år i vente på å bli montert..



Men endelig er det gjort! Vårlig mønster med stemorsblomst og roser. Nå må jeg bare finne en plass til den.. Har et bord som må males først, og som jeg ikke vet hvor skal stå enda så blir ikke arbeidsledig med det første;)



Nå skal jeg sette på en vaskemaskin, og etterpå skal jeg male benken på kjøkkenet. Jeg er såå spent på om fargen blir bra!

Ønsker alle som besøker meg en strålende dag!

5 kommentarer:

  1. Takk for hilsen hos meg, alltid like koselig.
    Så flink du er å brodere, du har jammen "alltid" hatt sansen:-) Har du alltid likt den romantiske landlige stilen? Jeg har i grunn det, men må si at jeg på tidlig 2000 var litt påvirket av all minimalismen, men nå vet jeg at jeg har funnet stilen min. Lykke til med mailingen, er såååååå spent på resultatet.
    Ha en kjempefin dag!

    klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Takk for det! Ja jeg har alltid likt denne stilen, og hadde hylle med pyntehåndkle på første hybelen min;) Men har også vært påvirket av diverse moter opp gjennom tiden, selv om jeg nok har hatt personlige innslag av håndarbeid og gamle møbler. Minimalist har jeg aldri vært, og nå som jeg har flyttet til et gammelt hus vil faller det seg naturlig å være trofast mot stilen..

    SvarSlett
  3. Hei Hanne Margrethe:)
    Tusen takk for slike gode og støttende ord fra deg. Jeg setter stor pris på at jeg "blir satt pris på"....det gjør meg glad.

    Dette var et stykk kjempeflott broderi og nydelige vårlige farger. Passer jo perfekt fremover nå:))

    Du er flink:)

    Ha en kjempefin kveld.
    Klem fra MOna

    SvarSlett
  4. Hei!!
    Takk for hyggelige ord!!
    Fin blogg du har, ser ut som du er en "ræser" på håndarbeid;-)
    hvor har dere kjøpt hus??
    K

    SvarSlett
  5. Kristin, tusen takk for "komplementet". Vi bor på Årsund i Straumsnes..

    SvarSlett