Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

tirsdag 17. mai 2011

Mimrekveld med bilder fra vårt forige hjem.

Da er 17.mai over for denne gang, og jeg sitter og ser gjennom gamle bilder på pc`n. Jeg oppdaget at jeg har tatt veldig mye bilder fra hjemmet mitt lenge før jeg tenkte på å begynne å blogge, og i den lange tiden før jeg turte å begynne;) Det hender nok at jeg blir litt vemodig når jeg ser bilder fra Huset som vi bygde og trodde vi skulle bo i resten av livet! Men vi angrer ikke altså, selv om jeg av og til savner det store, nye og praktiske huset vårt;)
Det har vært et par uker uten noen forandringer å skrive om her i heimen, så tenkte jeg kunne vise dere noen bilder fra "gamlehuset"..


Kjøkkenet var nok mitt favorittrom. Her forandret det selv veldig mange ganger på de knappe to årene vi bodde her, og jeg ble veldig fornøyd til slutt.
Noen som kjenner igjen bordet? Ja det har blitt hvitt og står på vår nåværende stue. Foten vvar ganske fin, men bordplaten var veldig lys og matt og passet ikke til. Kunne tenkt meg blomsten nå jeg;)


Da vil jeg ønske alle en god start på hverdagen igjen! Håper å komme tilbake med noe produktivt snart;)

1 kommentar:

  1. Ja takk det samme for trofaste hyggelige besøk,setter stor pris på det, veldig kjekt!

    Så koselig med bilder fra der du bodde før, fint kjøkken, sjønner godt du var fornøyd med dette.
    Jeg har også et tilsvarende bord, men er så usikker på om jeg skal male det, understell er fint men planten er matt og lys med sprekker i lakken......

    Ja, jeg sitter også å lurer på hva jeg skal begynne på-med. Barnebursdag til helgen, så "things to do", og noen maleprosjekt som venter.....
    Ute er det guffent og surt, så kjenner ikke helt hageånden over meg....

    Ha en flott dag,

    klemmer fra Lindis

    SvarSlett