Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

tirsdag 15. mai 2012

Endelig granium i vinduskarmen!

Dette har jeg gledet meg til lenge nå! Når våren nærmer seg, får jeg veldig lyst på pellargonia i vinduskarmen. De er jo helt nydelige, nostalgiske og en av de få blomstene jeg klarer å passe på en stund..


Rosa pellargonia mot blå sjø og himmel gir meg sommerfølelse! Når jeg går ut kjenner jeg at det er iskald vind ute, men det vises jo ikke på bildet.. I kjøkkenvinduene er det sommer i dag!


Hekla gardiner og granium er en herlig kombinasjon! Blir ikke mer sommerlig for meg!
I oppvaskstativet står skåler med de skjønne teskjeene og kakegaflene jeg kjøpte i helgen. De kommer fra Rice og koster 109 kr for 12 stk! Zalo-flasken har pyntet seg med ny-strikka trekk i vårlig grønt..


Det har blitt lite blogging i det siste, men det kommer nok mer etterhvert som vi får gjort unna litt her hjemme. Energien er ikke på topp, men nå skal jeg straks ta en liten fjelltur sammen med en venninne, så blir det kanskje bedre.


Etterpå skal jeg kose meg med nye boligpluss! enkle hverdagsgleder..


Håper DU har en fin dag!


7 kommentarer:

  1. Det ble veldig fint i vinduskarmen din,pelargonia er så nostalgisk å vakkert ♥
    Tittet på alt håndarbeidet du har laget,så masse fint og masse flotte farger.Likte det baby teppe,tenker de ble glade over gaven:)

    God tirsdag til deg !

    Bente

    SvarSlett
  2. Pelargonier er nydelige!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei :)

    Så koselig i vinduet ditt.
    Rosa pelargonia er så flott og sommerlig.
    Og så blomstrer de så lenge..

    så lurt med Zaloflasken.

    Jeg ønsker deg en fin kveld.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  4. Å,så koselig!
    Jeg også har snopt meg 2 dronninger,de er så fiiiin:)
    Herlige bilder!

    Må du ha en fin 17 mai.

    Klem Camilla

    SvarSlett
  5. Så nydelig, har også noen fine her jeg og :-) sommerfølelse deluxe :) klemmer

    SvarSlett
  6. Flotte palargoniaer du hadde i vinduskarmen:)
    De er et must her hos meg og hver sommer,å har faktisk klart å overvintre dem i kjelleren de siste årene,stolt,hehe;)
    Ha en fin uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  7. Flotte bilder..og de VAR virkelig sommerlige.

    Klem Hege

    SvarSlett