Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

søndag 4. mars 2012

Et lite livstegn, og problemer med blogger!

I det siste har jeg hatt problemer med å legge igjen kommentarer på mange blogger! Det er så frustrerende når jeg så gjerne skulle lagt igjen noen ord! Så til dere som har gitt meg gode ord og kanskje også stilt spørsmål vil jeg si at mitt "fravær" skyldes dette..


Jeg lurer også på om dette gjelder min blogg, da jeg vet at en av dere har nevnt tidligere at dere har hatt litt problemer her inne.. Jeg ser at kommentarfeltet er borte når jeg går inn på mitt siste innlegg.






Er det noen av dere som har hatt dette problemet og funnet en løsning på det? Jeg kjenner at jeg er litt lei av alle problemene rundt blogger til tider!


Jeg skal prøve å legge ut en mailadresse på siden min. Så hvis dere ikke klarer å kommentere men fortsatt lurer på noe, kan dere sende meg en mail.


Med disse bildene fra i fjorsommer minner jeg om at det snart kommer en ny, og vil samtidig ønske alle en fin første søndag i mars!

6 kommentarer:

  1. Hei.
    Mine problemer løste deg da jeg byttet fra explorer til firefox som internett leser/program.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg bruker aldri explorer. Bare firefox eller google croome, men takk for tips:)

      Slett
  2. Har ikke problemer med kommentering, men hadde det før.. flotte sommerlige bilder :) Ha en fin dag.. klemmer

    SvarSlett
  3. Har ikke hatt noen problemer jeg, håper det retter seg opp for deg snart da :) Herlige bilder :)

    Ønsker deg en fin fin kveld
    klem klem

    SvarSlett
  4. Kjempekoselige sommerbilder:)
    Jeg har hatt problemer med å kommentere hos endel blogger,men aner ikke hva som har vært feilen...Håper det ordner seg,kjedelig når ting som dette ikke funker som det skal...
    Ønsker deg en fiiin uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  5. Det eneste jeg har hatt problemer med er at den koden du må skrive inn hos noen er blitt mye vanskeligere, slik at jeg gjerne bommer noen ganger, før jeg får den riktig. Jeg bruker google chrome nettleser.

    Helt utrolig denne likhetene med våre hus!..hehe. Det gjør det også til at du og bloggen din blir en ekstra god inspirasjonskilde. Feks synes jeg de vinduene våre er litt vanskelig å finne gardiner til. Men sånn som du hadde gjort det på soverommet var jo bare helt nydelig, med de blondegardinene!

    Klem fra Sara

    SvarSlett