Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

onsdag 29. februar 2012

Begonia og tullipaner..

Frisker opp på stuen i dag! Det er utrolig hva litt blomster kan gjøre for humøret og interiøret.


Litt forandring oppe på skjenken. Begonia med nydelig farge ble med meg hjem i dag. Jeg har også tatt frem det svarte speilet som har vært stuet bort en stund.


 Synes det gir en fin kontrast på disse bildene, men har lenge fundert på om jeg skal male det. Det dominerer litt mye i den lille stuen min. hva tror dere?
De hvite krukkene er både søte og rustikke på en gang. Liker disse veldig godt!


Årets første tullipaner her i huset! Friske, sprøe og rosa står de på rundbordet og sprer glede i stuen!






Skuddårsdag i dag, og i morgen er vi kommet til mars! Vi går mot vår, og det er en god tanke. Selv om vi har mye vintervær i vente enda, er det deilig med lengre dager og mere dagslys!




Ha en fin 1. mars alle sammen:)

2 kommentarer:

  1. Kjempefint med de rosa blomstene i hus. Vakkert på skjenken din. Likte godt forrige innlegg også. Så stor forandring det ble. Virkelig nydelig. Så koselig hos deg.

    SvarSlett
  2. Herlig med vårblomster i hus nå :) falt for krukkene dine. De var lekre. Er det lov å spørre deg hvor du har funnet dem? Koselig stue du har. Synes det var fint med det mørke speilet...:)

    SvarSlett