Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

fredag 23. mars 2012

God helg med mimrebilder fra våren i fjor!

Jeg sitter og ser på bilder fra i fjor, og gleder meg til vår og sommer!

Til blå himmel og blomster på utebordet..


Jeg blir glad av se på disse bildene av blå himmel og blå sjø. Vi er heldig som omgir oss med vakker natur!


Den værbitte naustveggen står i fin kontrast til det blå!


Jeg ser fram til å plukke kvister fra et morelle-tre og sette i vase utenfor huset..


Været i det siste har vært veldig dårlig, men disse bildene gir meg håp om bedre dager! De var ikke så mange, godværsdagene i fjor, men de var veldig fine ble satt stor pris på!

Med disse mimrebildene ønsker jeg alle der ute en god helg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar