Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

onsdag 14. mars 2012

Dagens gule glede!

Små gleder i hverdagen er viktig å ta vare på og kan være så mangt. De som er helt uventet gleder ofte mest.


Dagens glede og overraskelse var denne gule blomsten som Pappa kom innom med! Han hadde vært på butikken og kommet på at i dag skulle jeg og min svigerinne få hver vår blomst! Sånne ting gjør meg så veldig glad!


Og selv om jeg i farten ikke klarer å huske hva den heter en gang, lyser den så fint opp på stuebordet! I denne tiden før påske synes jeg det er herlig med gule blomster!


Jeg er så glad for at det snart er påske og at våren nærmer seg! Håper den bringer mange fine dager med seg. Det har vært veldig dårlig vær med mye vind og regn de siste dagene, så man kan godt tenne lys midt på dagen..


Og denne hvite lyslykten er helt nydelig både med og uten lys! en liten hverdagsglede det og.
Nå skal jeg opp på det kaotiske loftet som ikke er særlig oppløftende for tiden for å svinge malerkosten! Jeg gleder meg til jeg kan komme opp dit og bli glad og;)

Ha en flott onsdag alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Blomsten heter krysantenum, mener jeg å huske. En av de få jeg klarer å holde rede på, er utrolig dårlig med blomsternavn.

    SvarSlett
  2. Skjønt, skjønt, skjønt :)

    Ha en fin Torsdag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Så hyggelig hverdags glede... slikt varmer... nydelig blomst mot påske dette..

    ha en fin dag

    Kerstin

    SvarSlett