Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

fredag 9. mars 2012

Rask fornying av lampe, og god helg!

Denne lampen har stort sett stårt gjemt bort i et skap i det siste,da jeg rett og slett ikke har vært fortrolig med fargen. Den blir veldig "gulbeige" når lyset er tent. Nå finner jeg selvfølgelig ikke bilde av den med lys i..


 Da jeg fikk en spontan lyst til å forandre noe før jeg dro på jobb i dag, fant jeg fram lampe, maling og pensel! Jeg begynte på jobb midt på dagen altså;)
Resultatet ble "ny" hvit lampe..


Jeg malte både skjermen og lampefoten, og nå ble den mye renere i fargen. Skjermen skal jeg kanskje gjøre noe mer med, men foreløpig kan den være sånn.


Dette er en av veggene på kjøkkenet som ikke er "helt på plass" enda. Bare denne kommoden som står her, litt halvhjertet pyntet, og ikke noe på veggen over. Men jeg har en plan, tror jeg.. så da er det bare å vente på rette tid og sted, og nok folk til å hjelpe til med opphenging av et skap her(tungt!!)


Akkurat nå står den hvitmalte lampen på duken jeg har brodert. Synes den gjør seg på den gamle kommoden som jeg nettopp har satt nye knotter på.


Lysene er tent, og det er fredagskveld! ha en koselig helg alle sammen!

6 kommentarer:

  1. Veldig flott lampe da, Hanne! Så fin ut den kommoden din! ;)

    Ha en flott kveld!
    Klemmer til deg!

    SvarSlett
  2. Så koselig det ble! Og for en vakker duk du har brodert!
    Ønsker deg en koselig helg!

    SvarSlett
  3. Ble veldig bra! Og så flott duken var! Imponert:) Så heldig er som har sånne sjarmerende dører... Fin helg til deg:)

    SvarSlett
  4. Stilig lampe. God helg til deg.

    SvarSlett
  5. Lampa er kjempe fin - flott og hvit, akkurat slik jeg liker :)

    Ønsker deg en fin fin dag
    klem klem

    SvarSlett
  6. Så fin den ble:)
    Passet jo så godt inn:)

    Klem GItte

    SvarSlett