Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

fredag 17. februar 2012

Roser og herlig fredag!

Det er fredag, huset er rent, og jeg har nydelige roser på stuen! Jeg har delt opp buketten så jeg kunne ha glede av den mer enn en plass. Lenge siden jeg har hatt roser i hus nå, og det er en herlig vitamininnsprøytning;)



Vakre roser som står veldig fint til hvitt og lin. Jeg elsker den kombinasjonen!


Mannen har vært på flyplassen og hentet sin mor som skal være hos oss noen dager i vinterferien. De kommer nok snart hjem. det skal bli veldig koselig, og ungene gleder seg stort til å treffe Farmor igjen! Nå har vi ikke møttes siden november.


Jeg gleder meg til å vise henne hva vi har gjort med huset! Sist hun var her hadde vi ikke startet på det store stue og kjøkkenprosjektet, så her er store forandringer med rom som har byttet plass.


Og så er jeg akkurat blitt medlem av VI, og det er jeg veldig glad for! en fin samling av blogger som jeg er stolt av å være en del av.


Tusen takk for alle koselige kommentarer om soverommet mitt! Jeg stortrives der inne:)
Og med disse rosene vil jeg ønske alle som titter innom en riktig strålende helg, og god vinterferie til de av dere som har det!

7 kommentarer:

  1. Nydelige roser! Kos deg med besok i helgen, vennen! Herlig med VI-bloggen! :) Ha en god helg! Klemmer til deg!

    SvarSlett
  2. Nydelige roser! Så deilig med nyvasket hus, det kan ikke jeg skryte av, men så har jeg vært syk noen uker, så det er min unnskyldning;) Kanskje i morgen... Kos deg med besøk og vinterferie:)

    SvarSlett
  3. Herlige roser og en så nydelig farge :) Håper dere får det koselig med farmor i hus :)

    Ønsker deg en fortsatt god kveld
    klem klem

    SvarSlett
  4. Nydelege roser ♥
    Ah!Soverommet er berre utruleg vakkert!!!!
    Me like!!! :)

    Ynskjer deg ei god helg ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  5. Skjønne rosebilder:)So lurt å dele dei opp og ha dei rundtomkring.
    Kos dåkke med farmor på besøk!
    God laurdag♥

    Gratulerer som medlem av VI ☺

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  6. Så nostalgisk og flott farge på rosene! Herlig bilde! Så måtte jeg nyte blåfargen igjen på soverommet deres:-)

    SvarSlett
  7. Nydelige roser :)
    Herlige bilder..
    Ha en deilig søndag!

    Klem Gitte

    SvarSlett