Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

onsdag 15. februar 2012

Midt i uken...(og ferdigmalt soverom)

Nå er vi jammen kommet til onsdag, og en ny helg nærmer seg med stormskritt! dagene går så fort at jeg blir nesten litt redd, og med stadig nye oppussingsprosjekter er det ingen fare for fritidsproblemer..


Kirkestaken har fått ny plass på en gammel krakk jeg malte i fjor sommer. En liten vri for å friske ved siden av sofaen. Er så glad i denne lysestaken, og synes den passet så godt på den lilla krakken..


Ellers går jeg har jeg malt hver dag i en uke nå, og i natt drømte jeg om maling og koster! Men nå er soverommet ferdig malt og jeg kan forhåpentligvis vise dere et møblert resultat i løpet av helgen..


Nå går jeg bare å grunner på hvilken veg sengen skal stå! det er nemlig et vanskelig rom å møblere og sengen vår er 180 cm bred, så det blir en utfordring å finne rette plassen til de møblene jeg ønsker å ha her inne. Men sånne utfordringer er jo gøy også, ikke sant? etter å ha malt vegger, tak, lister og gulv, er jeg i hvertfall veldig fornøyd med fargene:)


Tusen hjertelig takk for alle de fine kommentarene på mitt forrige innlegg, det gjør meg så glad og inspirert til å fortsette jobbingen selv om det verker i hele kroppen når jeg holder på med malingen! Nå gleder jeg meg til å vise fram et "ferdig" resultat fra soverommet!

Ha en fin onsdag alle dere som titter innom meg!

12 kommentarer:

  1. Virkelig KJEMPEFLOTT med de blå veggene og de hvite listene, og vinduskarmene. Likte den fargen så godt, og skal male en krakk jeg har i samme farge. :) Kirkestaken passet veldig godt på den lilla krakken din. Flott blikkfang.

    SvarSlett
  2. Gosh for en nydelig farge på krakken og soverom.Kirkestaken var jo som laget til krakken=)=)
    Hahaha,drømmer om maling og koster,da har du malt mye=)=)Flink du er=)==) Supert resultat ble det ihvertfall==)Og du,hva er fargekoden på soverommet??
    Ha en super dag=)
    Klem Josefine

    SvarSlett
  3. Her følger ikke fingrene med hodet...haha..Så kommentaren ble kortere en planlagt..hehe..
    Elsket blåfargen,virkelig.Er i full gang.nesten..med og male et rom i huset,og den blå fargen ser ut til å kunne være den perfekte=)=)Derfor hadde fargekoden vært toppen,hvis du vil dele så klart=)=)Klem Josefine

    SvarSlett
  4. For en nydelig kirkestake,å den passet perfekt på den fiiine lilla krakken!
    Så flinke dere er å male,hehe,kan godt skjønne at du drømte om maling og koster;)
    Tenker det blir knallfint når du får møblert det:)
    Ha en fin onsdag!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  5. Nydelige farger- både krakken og veggene :) Kjempe vaskelig med små soverom- vet alt om det ;)! Vi har også 1.80 seng og jeg har lyst å bytte den ut til 150...men mannen er ikke enig ;)
    Kos deg med det morsomste- innredningen :D
    Klem Tove

    SvarSlett
  6. Herlig med et helt tomt rom som bare står å venter på å bli møblert!
    vakre farger i rommet!
    Klem

    SvarSlett
  7. Blåfargen på soverommet var så fin!! Det blir nok et lekkert soverom!!

    Kirkestaken var nydelig!

    Ønsker deg en koselig onsdagskveld!! Hei hvor tiden går!!


    Klem fra Hjørdis:-)

    SvarSlett
  8. Så herlig farge, dette er kjempe fint altså :) Kirkestaken er lekker :)
    Dagene går fort når man har mange jern i ilden :)

    Ønsker deg en fortsatt fin onsdags kveld
    klem klem

    SvarSlett
  9. Var kjempe fint å ha den på den søte krakken! Helt herlig farge ;o))) Lykke til med soverommet...nyyyydelig farge der også ;o))

    Nyt kvelden ;o)
    Klemmer Elisabeth

    SvarSlett
  10. Veldig flott hos deg, snuppa :)
    Gleder meg til å se soverommet og :) Ser flott ut fargen :)

    Klemmer til deg!

    SvarSlett
  11. Så skjønn krakk..nydelig farge..og kirke staken var kjempefin..

    Så flink du er... det blir jo skikkelig fint 0))

    ha en fin dag

    Kerstin

    SvarSlett
  12. No har eg hatt meg ei kosestund her inne på den flotte bloggen din. Og soverommet som du har malt er kjempekoselig. Hvilken fargekode har du brukt? Vil gjerne tilbake hit, så eg la meg likegodt til som følger.

    Ha en fin Søndag!
    Catharina

    SvarSlett