Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

søndag 17. mars 2013

Ved en vegg på kjøkkenet..

Står en gammel koselig kommode. den har verdens tregeste skuffer og inneholder masse duker og tekstiler. Mamma lutet av denne kommoden da jeg var liten, og jeg synes i grunn den er ganske fin, selv om jeg av og til klør i malefingrene, hehe;)

Det er jo veldig mange fine farger jeg kunne malt den i, men siden jeg er så usikker, får den være sånn enda en stund! Tallerken-hyllen har fått innhold med svart og hvitt, som jeg liker godt som bakgrunn for fargeklattene som sniker seg inn..


Her står min gode venn radio og hilser meg godmorgen hver dag! Også den fine keramikkskålen og lysestaken som vi fikk i bryllupsgave står her for tiden. I år er det ti år siden vi giftet oss, men jeg blir aldri lei av disse tingene! Tidløse og fine som de er! Duken heklet jeg for mange år siden, og i dag fikk den komme opp av skuffen igjen..


Det er søndag og snart ny uke igjen folkens! Vi har vært mye ute i helgen, men holdt oss ved huset. Både i går og i dag har vi fyrt i bålpanna og grillet pølser til lunsj. I går hadde vi ski på beina og gikk rundt omkring på tomta her(haha), men i dag har vi bare tatt livet heelt med ro og sittet og sett på bålet og utover sjøen mens ungene har lekt. Herlig!


I morgen begynner som sagt en ny uke og vi går veldig fort mot påske! Jeg skal jobbe hele palmehelga og påskeaften, men dagene mellom har jeg fri. Da blir det nok en hyttetur for ungene og meg:)


Nå mens jeg har laget dette innlegget, har jeg fått mer og mer lyst til å få farge på denne kommoden, haha! Jeg er håpløs.. Hva tror dere? Kom gjerne med innspill!

Hilsen virrehodet Hanne:)

10 kommentarer:

  1. Hei Hanne!

    Du har det bare så fint! Liker kommoden din kjempegodt! Er alltid vanskelig å bestemme seg for maling :) Spent på å se hva du kommer frem til!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Hei!
    No har eg lagt meg til som følgar hos deg og!! Eg og maler mykje, men enkelte ting kan eg bare ikkje male, sjølv om det hadde "passa" betre inn....skal snart vise enda eit "nytt" møbel i huset.

    Fin søndagskveld til deg. Eg skal på bingo :-D

    Klem frå Solveig

    SvarSlett
  3. Hei på deg Hanne:)
    Eg kjenner meg så godt igjen, eg lurer og funderer og kva eg skal gjera med tinga mine...hahaha:).
    Veldig koselig hos deg, eg syns kommoden er veldig fin sånn som den er, og passar jo så godt inn hos deg:).
    Og du, knallkul radio:).
    Fin kveld til deg
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  4. Heisann:)
    Ja,det er ikke lett å bestemme seg ,med slike møbler som er arvegods,male,ikke male,kjenner meg godt igjen;)
    Synes kommoden var veldig fin slik den var nå jeg:)
    Men selfølgelig,den hadde nok blitt fin med litt maling også,hihi:)
    Lykke til med valgets kvaler!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  5. Nydelig kommode, jeg syn den var gørrfin slik den er jeg da, liker luta møbler, kunne tenke meg en slik selv ;)

    Ha en fin kveld.
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  6. Hei skjønne Hanne:)
    Skjønner at det er vanskelig å bestemme seg for om du skal male eller ikkje,eg har et skap sjølv som står som det er fordi eg ikkje klarer å male det!hadde det vært et bruktkjøp så hadde det blitt malt,synest det var fint som det er eg:)
    Så herlig å kose seg og slappe av i helga,og nå nærmer der seg påske og,går fort:)

    Ønske deg ei fin ny veke!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Nydelig som den er, Hanne :-) Sååå fint med den lutete fargen:)Klem

    SvarSlett
  8. Koselig!:)
    ...synes kommoden er fin sånn jeg-det var en fin kontrast til den hvite veggen synes jeg:)

    Likte også godt det svart/hvite i tallerkenhylla!:)

    Ønsker deg en flott uke!
    ....og du, tuuuuusen takk for go'ord på bloggen! Varmer!:)

    Stor klem

    SvarSlett
  9. Må si jeg synes den er fin som den er. Men selvsagt blir den fin med maling også, det er vel derfor det er så vanskelig å bestemme seg...

    SvarSlett
  10. Kommoden din er veldig fin som den er, men jeg forstår sååå godt hvordan du har det. Jeg har et gammelt skap som mine foreldre luta for mange mange år siden, og jeg har hatt mange runder med meg selv før jeg malte det. Men da var jeg veldig veldig sikker på at det var det jeg ville - og jeg har ikke angret. :)
    Misunner deg den radioen din - den er bare helt nydelig!!
    Titti-klem

    SvarSlett