Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

mandag 4. mars 2013

Kosekroken på første mandag i mars..

Står urørt enda i dag. Bare katten som har ligget og slanget seg her. Her prøver jeg meg fram med  farger og detaljer, og kommer aldri helt i mål..


Det runde bordet har gått fra hvitt til gult. Kjekt med litt forandring, og så kom formen bedre fram. Våren lar fortsatt vente på seg ute, så da får vi hjelpe den litt på veg her inne:)


For noen uker siden fikk jeg et flott og rørende "kjærlighets-brev" fra eldstemann! Det henger fint her i kosekroken, og er til glede for en sliten mor;)


I kveld skal jeg på klubb med kjekke venninner, og det blir koselig! Alltid kjekt å komme sammen, skarvle og spise god mat, selv om jeg burde holde meg laangt unna akkurat den;)
Håper dere har en fin start på uken, og at resten blir god!


Klem fra Hanne:)

5 kommentarer:

  1. HALLO
    SÅ STILIGT BORDET BLEI
    HERLIG KOSEKRO
    NYT KVELDEN PÅ KLUBB
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Her var det jo kjempekoselig! så friskt med det gule bordet, fint:-) kos deg med venninner i kveld. klem fra Ellen

    SvarSlett
  3. Koselig kosekrok du har
    her, Hanne ღ - og kjekt
    med litt forandring :)
    Kos deg med venninnene
    og ha en fortsatt fin
    kveld og uke ღ Stor klem
    fra Mette

    SvarSlett
  4. Hei på deg Hanne:)
    Bordet ditt blei jo kjempe stilig, kult:).
    Og for eit herlig brev du har fått, dååån♥.
    Kos deg på klubb ikveld:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  5. Så søtt det ble med gult bord :D Og sååå skjønt brev!! Herlig minne å ha!

    Ha en fin uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett