Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

onsdag 20. mars 2013

Tilda-englene har kommet frem igjen..

For  to til tre år siden kjøåte jeg meg symaskin og prøvde meg på å sy litt. Det resulterte i noen skjønne tildaer som pyntet opp i heimen. Etterhvert ble jeg litt lei av dem, og de ble stappet inni et skap, stakkars små;)
Men nå går det mot vår, og som trekkfuglene kommer de tilbake og sprer glede! Tre engler sitter nå rundt om kring i huset og pynter opp med sine fine farger..


Denne engelen var mitt første tilda-prosjekt, og også den som var mest knotete å sy. Denne overallen var en utfordring, men jeg ble såå glad for at jeg fikk det til! Derfor er nok dette min favoritt. her sitter hun så fint og passer på radioen på kjøkkenet..

 
På stuen sitter denne fine damen i omslagskjolen sin og lyser opp tilværelsen!


Elsker fargene i denne kjolen. Og mønsteret er også fint i sin retro-stil..


I gangen har min Tilda nummer to dukket opp fra sitt gjemmested. Hun er søt i sin blomstrete sommerkjole og rosa leggings. Og sommerlige sandaler må til;) Bare hun husker å fly hvis hun skal ut, for her er det full vinter enda!


Hun matcher det mintgrønne skapet..


Velkommen til nye følgere! Jeg setter stor pris på dere! Og tusen takk for alle kommentarer og besøk:) Jeg tror nok kommoden i innlegget under får være som den er.. Skal nok finne noe annet å male,tihi!

Klem fra Hanne:)

7 kommentarer:

  1. Så morsomt du har hentet frem Tilda englene igjen ♥
    Virkelig flott arbeide du har gjort på de :))
    Jommen er de søte da ♥
    Skapet ditt i mintgrønt var lekkert ♥ LOVE LOVE

    Masse klemmer Bente

    SvarSlett
  2. Hallo du kan sy da!!!
    Guri så skjønne!!! De detaljene og alt!!!

    Ha en god natt snart:)

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Så søte, må si jeg er imponert over dere som syr slike.. tror ikke jeg hadde fått det til :p

    Ha en fin Torsdag,
    Klemmer♥

    SvarSlett
  4. Herlighet for noen søte Tildajenter!!!
    Du er jo knallflink som har sydd disse selv!
    Jeg tør ikke tenke tanken på å prøve selv engang,hihi;)
    Jeg har kjøpt meg ei søt lita frøken da,de er jo så nydelige i sine fine farger:)
    Ha en finfin dag!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  5. Heia Hanne Margerete :)
    Så flink du er, de Tildaene var kjempefine :)
    Likte veldig godt den som sitter ved siden av symaskinen, var så fine farger på kjolen hennes :)
    Å så nydelig den kirkestaken din i sink, sukk :)

    Ønsker deg ei fin, fin helg og god Påske
    Klem Mette :)

    SvarSlett
  6. Flotte Tildaer, Hanne mor.. gurrriii så flink du er :-)
    Flotte bilder :-) Gof påske ♥♥

    SvarSlett
  7. Wow!Vad duktig du är på att sy! Dom är helt nydeliga!

    SvarSlett