Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

søndag 31. mars 2013

Strikket duk i grått og rosa.

Fortsatt god påske alle sammen! I dag er det jo første påskedag, og vi nyter en stille og rolig dag innendørs. Snøen har lavet ned det meste av dagen, men innimellom titter solen fram. Og et sånt øyeblikk var fint til å knipse noen bilder av min helt ferske løper! Påskens lille strikkeprosjekt ble en grå duk med rosa heklet kant som kontrast.

Jeg er veldig fornøyd med denne fargekombinasjonen. Rosa og grått er alltid vellykket! Godisskålen fikk komme fram med litt påskemarsipan i gårkveld. Var jo tross alt påskeaften;)

I løpet av påsken har jeg fått en ide om å bytte salongbord. Ikke noe nykjøp, men bytte tilbake til et jeg har brukt før. Enn så lenge skal duken få pryde vårt hvitmalte bord..


Tulipanene fra forige helg står fortsatt fint, og det er kjekt når de holder hele påsken! Tenkte at de var døde da vi kom hjem etter et par dager på hytten, så det var koselig at det ikke stemte:)

Vi har hatt noen fine dager i påsken. Både på hytten og her hjemme. i går var jeg på jobb, men resten av påsken skal vi bare kose oss sammen. Jeg er en hjemmegris som nyter fridager hjemme. Om solen bestemmer seg for å komme tilbake i morgen blir jeg veldig glad. Hvis ikke blir det enda mer innekos, og aldri så lite husarbeid;)

Nyt resten av påsken! Det skal vi:)





4 kommentarer:

  1. Så fin duk du har strikket. Fint med de buede kantene på den. Den passet godt i stua. God påske!

    SvarSlett
  2. Hei på deg,
    Så søt duk du har strikket :D Flink du er!!

    Ha en fin ny uke,
    Klemmer♥

    SvarSlett
  3. God morgen Skjønne deg:)
    Så søte den duken du har strikka,kjempefine og så flott når tulipaner står lenger for ofte er dei ikkje dei som holder lengst i vasen!
    Tenk idag er det april,tida går så fort og godt er det og,trenger bare meir varme!

    Ein fine påskedag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Hei på deg :o) Så koselig og fin duk du har strikket :o) Endelig er det april og vi går lyse gode dager i møte :o) Ha en strålende tirsdag! klem fra Nina

    SvarSlett