Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

torsdag 7. februar 2013

Gyldne tendenser på stuen..

Med de fine telys-holderne på bordet og den gullfarga retro-lampa i hjørnet bak sofaen har det sneket seg inn et par gyldne detaljer på stua. Rosa tulipaner er en fin kontrast til.



Lampen stod i barndomshjemmet mitt, og har de siste åra blitt oppbevart i en fjøsgang. Dermed har den fått litt rust på foten, men det vises ikke når den står bak sofaen! Kanskje en stil-kræsj her hjemme hos oss? Men jeg liker å "kræsje" litt for tiden,hehe. Og det var jo litt tomt bak i hjørnet der.. Barndomsminner og en ny slump med "gull" er det i hvertfall! Av og til er det gøy å leke litt med interiøret..



Jeg er virkelig i ommøblerings-modus for tiden! Og jeg er kjempefornøyd med noen forandringer på kjøkkenet. Det skal jeg vise dere når litt mer detaljer er på plass!


Håper dagen din er fin! Og snart er denne uken over og, det går så FORT!!

Klem fra Hanne:)

3 kommentarer:

  1. Synes du har det veldig koselig i stua di :)
    En herlig miks!
    Ønsker deg en fin torsdagskveld ;)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  2. HALLO HANNE:)
    KOSELIGE BILDER FRA SUA DI
    ALLTID GØY MED FORANDRING
    FIN KVELD TIL SKJØNNE DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Hei skjønne Hanne:)
    Ein slik lampe husker eg og eg synest den passa fint bak der eg og gull er jo inn for tida og det,å mikse sammen ja då blir det så personlig og fint og som eg snakka med ei på Fargerike idag,at personligheten vår gjenspeiler seg ofte i interiør og med klær:)
    Hihi og ho eg snakka med er sån som elsker farger,sprudlende og ting må skje heile tida mens eg liker ro og få farger og er heller meir forsiktig og rolig av meg:)
    Tulipaner er bare så vakre og nydelig i den rosa fargen!fineste runde puter og!

    Jammen går vekene fort men godt og egentlig,lengre lyst på dagen,kjempeherligt for både kropp og sjel:)

    Ønsker deg ein kjempefine kveld:)stooor klem fra Lillian!!

    SvarSlett