Velkommen!

Så kjekt at du titter innom, jeg blir veldig glad for en liten kommentar!

mandag 4. februar 2013

Fin ny uke, og årets farge i vinduskarmen;)

Det er mandag, en  ny uke med blanke ark. Jobb-helga er over for denne gang, og vi er godt i gang med februar! Jeg har vært litt nedfor og sliten i det siste og ting har gått tregt og hopet seg opp her hjemme. Da var det deilig å komme hjem til ryddig hus etter jobb i helga! Mannen hadde virkelig tatt et skippertak, og ordnet mye som har blitt "lagt på is" og slitt på meg. Så i dag har jeg startet godt med å støvsuge hele huset før kl. åtte og vasket gulvene nå. Første vaskemaskine er startet og jeg føler at jeg er litt i rute for en gangs skyld. Godt å kjenne at motet stiger litt!


Så nå skal jeg ta meg en tur og kjøpe meg noen blomster til å lyse opp dagen med! Kanskje blir det en bukett med tulipaner på meg..
Bildene i dag er rett og slett fra vinduskarmen i stuen. Det har jo vært sagt mye om årets farge, lilla. Nå er jeg ikke så veldig lilla av meg, og egentlig trodde jeg den lilla perioden var litt over og, men jammen fant jeg noen små drypp her hjemme likevel! Stuegardinene mine (som jeg egentlig ikke er helt fortrolig med) er i en lys lyngfarge, og orkideene er også i en lys lilla/ rosa farge. Lampene står på tur til å få seg en liten makeover, men ting tar tid vet dere!


Hvis jeg rekker det, skal jeg kanskje prøve å flytte rundt på noen møbler i dag. Er jo ikke helt fortrolig med plassering av godstol og kjøpmannsdisk, som dere kanskje fikk med dere i forige innlegg! Men som dere gjerne kjenner til er det jo ikke bare å flytte på et eller to møbler;) Den berømte dominoeffekten slår ofte inn, og berører gjerne minst tre rom, haha! Jaja, tiden vil vise hva som skjer de nærmeste dagene..


Dette ble et flakkende og ganske meningsløst innlegg! Men jeg vil gjerne ønske mine gode lesere en super uke, og da var det kanskje ikke helt meningsløst likevel?


Klem fra Hanne:)

2 kommentarer:

  1. HALLO HANNE:)
    SÅ FLINKE MANN
    BRA Å HØRE DU FIKK ETT EKSTRA GIR
    KOS DEG PÅ BLOMSTER HANDEL
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Dette fortjente du ♡ Godt du er på veg oppover :)Blomster bruker å hjelpe veldig på slikt ;) Må si du fikk gjort mye idag, flinke du ♡

    God uke til snille deg ♡

    Klem Bente

    SvarSlett